Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilfreds med one.com - men er der grænser?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en del domæner på one.com, og det virker fint. Jeg får svar på mine spørgsmål, når jeg chatter med dem på alle tider af døgnet. Og næsten ingen nedtid.

Nu skal jeg have nogle forskellige småting installeret, primært til internt brug: En wiki (som ny "personalehåndbog og brugsvejledning i Inloco Regnskab"), et forum osv. Ikke noget, der vil være masser af trafik på.

Den leverandør, som skal hjælpe mig med opsætningen, siger, at så bør jeg skifte fra one.com, fordi de dårligt kan klare den slags applikationer. Og har tilbudt mig at hoste domænerne (og jo ikke til de priser, one.com mv. tilbyder).

Er der nogen, som har erfaringer med at have wikies, fora mv. hosted hos de der lavpris-selskaber? Og har I problemer med det - og valgt at flytte?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:11

Stil dig selv følgende spørgsmål:

• Kan jeg leve med at mine sites pludselig forsvinder i en uspecificeret periode?
  • Hvad vil ovenstående koste dig direkte i kroner og ører?
  • Kan dit firma overleve ovenstående tab?
  • Er prisen for proff. hosting at foretrække i forhold til udsigten for ovenstående tab?

Hvis jeres website primært bruges til at fortælle folk om hvem i er osv, så er B-One fint. Hvis i har informationer som jeres kunder skal have adgang til 24x7 og som kunderne forventer at finde...så kan du glemme alt om B-One :) 

I mit hoved handler det om for mig at vurdere hvor god en kunde jeg er ... hvis jeg er en kunde som ligger 9kr om måneden så har de ikke særlig meget incitament til at løbe stærkt for mig, hvis jeg derimod lægger 500+ om måneden så har de pludselig en ret god grund til at sørge for at jeg er tilfreds.

Til Wiki ville jeg ikke bruge B-One, Personalehåndbog og brugervejledning kan i jo printe ud så i har den liggende på papir eller gemme den som en PDF så kan i klare jer hvis de er nede så det kan sådan set godt ligge der :) 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:51

Jeg har kørt et forum med et par hundrede brugere om dagen uden problemer på en one.com server.. og der har været over 100 brugere online på sitet på en gang...

Jeg kan ikke svare på hvorledes wiki vil køre på one.com...

Men klart, der er da risiko for at en lavpris webhotel ikke vil kunne magte det i det store løb... men du skal jo se på hvor mange besøgende du regner med...
En portal som amino,dk her kan jo nok ikke klare sig på en one.com server... :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)