Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan man ikke slette

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

øøhm hvorfor mener du den skal afholdes på Sjælland nu hvor den er for hele Amino?

For noget tid siden havde den gode hr Thorborg en afstemning, som, så vidt jeg husker, resulterede i et større antal jyder end sjællendere :)

Men det er nu stadig ikke helt ulogisk det kan ske, den første amino "fest" har jo allerede fundet sted, og fornyeligt var der også et netværksmøde i ålborg hvor en del fra amino deltog.

Der har ligeledes været snakket om et arangement på sjælland, men jeg tror aldrig det fandt sted. Men det er jeg nu ikke helt sikker.

Problemet var dog sidst at alle synes det er en god ide, men ingen har tid til at arrangere det.
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 14:49

Så holder vi den i Jylland - det skal bare være sådan at de fleste har mulighed og lyst til at deltage.

Ang, netværksmøde i Aalborg, kender jeg en del til det, da det var mig der arrangerede det.

Jeg vil såmænd godt påtage mig at arrangere festen, ser dog gerne at der er et par stykker der hopper med på vognen.

Med venlig hilsen

Søren Joensen
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:41

Det lyder som om i hygger jer, men pas paa, jeg kommer hjem onsdag eftermiddag og saa falder der braende ned

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:11

Jeg står gerne for drikkevarerne

Lars fra gårdbutikken,  levere sikkert gerne kødet.

Udendørs lokaler "viking style" langhytte er måske en mulighed for at låne gratis.

Sagt på en anden måde Søren, så hopper jeg på vognen.
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:20

For lige at tage den tilbage til starten: Så kom jeg i et tidligere indlæg (ikke i denne tåd) til at skrive min mailadresse med @ og hele molivitten. Ja jeg kunne jo lige godt også have skrevet mit Dankort-nummer, udløbsdato, sikkkerhedscifre, pinkode, etc.

Nu står alle spam-crawler-programmer jo på lur for at fylde min indbakke med tilbud om større tissemand, bare damer, sex-på-første-date, etc.

Er det bare ærgeligt eller skal jeg ud og investere i SpamFigther eller Challenge-response for at rede min sjæl for en skæbne, der er værre end at vifte med sit rødbede-farvet pas i Jakarta?
/Steen
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:43

Jeg kan godt lave maden, hvis nogen kommer med den og stiller et køkken til rådighed, har kørt et par store selskaber i min tid. Kan også sagtens mikse en drink eller to hvis dt skulle være nødvendigt. Fest skal der til ellers bliver det surt . selv for travle iværksættere. Jeg er frisk også selv om det bliver i Ålborg.

Nicholas

Nicholas Jensen
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)