Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på udvikling af ny portal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal have udviklet en ny portal, og er i den forbindelse på udkig efter en leverandør af hele pakken – design, udvikling og evt. også hosting, selvom vi godt selv kan/vil lægge servere til den del.

Siden skal være en forholdsvis simpel oversigt over en bestemt branche. Det betyder, at den vigtigste og største del på siden bliver en oversigt over de forskellige udbydere i branchen, som hver især skal have en profilside, der skal indeholde følgende:

• Profiltekst
  • Galleri
  • Kontaktinformationer

Der skal være to forskellige profiler – en betalt profil med alle tilgængelige informationer, og en gratis profil, hvor informationen er begrænset til adresseoplysninger.

Brugerne skal kunne søge i medlemmerne ud fra tre kriterier, som f.eks. kunne hedde:

• Landsdel
  • Niveau
  • Interesser

Der skal være mulighed for at søge på både et enkelt kritierie eller 2 eller alle 3 kriterier på samme tid, så der skal lidt database-haj ind over denne del. Derudover skal der også være mulighed for at søge i ren fritekst på alle profilernes indhold.

På siden med søgeresultatet skal brugeren så se de relevante emner, der skal sorteres efter om de har betalt for at blive optaget eller ej.

Søgefunktionen og medlemsoversigten skal som sagt være den bærende del af siden. Herudover cirka 3 øvrige menupunkter. I designet skal der desuden gøres plads til bannere og XML-feed fra eksterne sites.

Det skal selvfølgelig være muligt at redigere alt indhold + oprette nye branchemedlemmer via et CMS. Hvis det er muligt kunne det være interessant at give hver enkelt udbyder adgang til at redigere sin egen profil - dvs. en slags multi-level adgang, hvor vi står som super-admin og de øvrige brugere er stærkt begrænsede i deres adgang. Dette er dog ikke noget ultimativt krav, da der max er 100 relevante emner i branchen.

Vi kunne godt tænke os et prisoverslag på den samlede pakke – fra design til eksekvering – og sender det derfor i åbent udbud hos de gode Amino-folk.

Er der nogle spørgsmål, må I endelig sige til - enten her i tråden, via en PB eller på telefon 86 15 53 83.

På forhånd tak.

/Kristoffer Okkels

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:58

Først vil jeg anbefale jer at få skrevet en god kravsspecifikation, så er folk ligesom klar over hvad de giver bud på, desuden kan man ikke give et bud på baggrund af din beskrivelse der vil være så præcist at du kan bruge det til noget :)

Vil anbefale denne artikel som vi selv har skrevet : http://mc-solutions.dk/Hvordan%20skrives%20en%20god%20kravspecifikation.html

Og så vil jeg bede dig sende den færdige kravsspecifikation til os så skal jeg med glæde give tilbud på design, udvikling og hosting som en pakke :)

Mvh

Mikkel Christensen 

Fra Århus
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:12

Hej MC

Tak for dit svar.

Vi har en ret specifik idé om hvilke krav, siden skal opfylde, og tror derfor en uddybende snak per telefon vil kunne gøre det ud for en kravspecifikation. Vi er derfor meget åbne over for at tage en dialog med interesserede parter, der gerne vil høre mere om sidens (begrænsede) funktionalitet inden der bliver afgivet eventuelle tilbud.

Mvh/
Kristoffer Okkels

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:21

Jammen du skal da være velkommen til at give mig et kald, jeg er på 70 220 627 det meste af dage og hvis jeg ikke svarer der er jeg på 40 511 627 

Mvh

Mikkel Christensen 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:39

Hejsa

Hvis det kunne have interesse kan vi godt hjælpe dig med at lave en produktspecifikation (det tager vi 5.000kr eks moms for) selvfølgeligt med håb om at vi får opgaven senere i forløbet. Men du er velkommen til at sende den rundt til andre for at se om der er nogen der kan give et bedre tilbud end os.

Du kan skrive til psj@taketwo.dk eller ringe på 40685707 hvis det skulle have interesse.

Mvh Peder 

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:03

Hej Kristoffer!

Jeg har et mindre webbureau sammen med en makker og vi ville være interesserede i at hører mere om opgaven.
Den er for sin vis rimelig beskrevet, men ville da meget gerne lige snakke med jer over telefonen for at få det hele til at falde på plads.

Hvem der ringer til hvem er måske underordnet, men jeg vil lige prøve at fange dig på det angivne telefonnummer omkring kl. 10, skulle du få lyst til at fange mig inden da, kan det gøres på tlf. 70 21 00 04 eller mobil 20 93 24 84.

Ud fra telefon samtalen vil jeg/vi så fremsende et tilbud med en kravsspecifikation som vi ser opgaven, denne vil selvfølgelig tage udgangspunkt i jeres krav og ønsker, sammen med forslag til hvordan vi vil løse opgaven.

Mvh
Ole Jørgensen
Device.Webburau

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:35

Relation House vil meget gerne give et tilbud.

Vi kontakter dig!

MVH 

Jon Hauge

31 62 62 04

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)