Den er opensource og kører på en windows server. Der er spamfilter og du kan også finde en webmail der kan det mest basale (jeg er ved at oversætte den til dansk).
Fordelen er at den er gratis og hurtig at sætte op. Som database bruger den mySQL eller MS SQL Server.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg kan også varmt anbefale hMailServer, vi anvender det selv og har flere kunder der kører med den. hMailServer er dog ikke meget ved uden et eksternt spamfilter, her anvender vi ASSP.
Hvad angår webmail anvender vi selv SquirrelMail, men vi har også foretaget en enkelt installation med Roundcube der er en del kønnere.
Jeg ved ikke helt om det er et alternativ for dig, men du kunne jo kigge på Googles GMail for domains www.google.com/a det er gratis og nemt at sætte op og så belaster du jo ikke din egen server og linie.
Jo, både MailEnable og SmarterMail har begge dele med. Dog er det bedst integreret i SmarterMail, hvor administrator for det enkelte domæne selv kan bestemme hvilke spam-filtre der skal benyttes og hvor "effektive" de skal være. Webmail, mail-administration og spam-mails styres fra eet og samme interface, hvilket det ikke gør hos MailEnable.
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
SmarterMail er bygget op i ASP.Net og benytter Ajax til at speede tingene op for brugeren. Pt. kører vi test-versionen, der indeholder alle faciliteter fra Enterprise-versionen, men kun på eet domæne.