Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt eller ingen fragt.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Virum
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Min webshop går snart i luften. Dertil ønsker jeg at høre jeres mening.

Det skal siges at jeg kommer til at sende pakker som vil koste omkring 100 i fragt. Det er i forvejen en varer som koster over 1000 kr.

Vil i mene det er bedst at give gratis fragt til kunderne og så lægge de 100 kr til min salgpris? Eller at kunderne skal betale fragten?

Hvad er jeres oplevelser og har i andre bus må i også gerne skyde løs.

Fra Virum
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

op

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 23:20

Uden at vide hvilke produkter du sælger, så ved dæk ofte at der følger dyr fragt med store/tunge produkter. Vil dog anbefale at indbyde kunderne til en god deal. Evt køb for x kr og få gratis fragt. Eller find nogle små produkter med god fortjeneste som du kan tilbyde kunden at købe ud over de andre produkter til gengæld for gratis fragt

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg havde lagt prisen i :) varerne bliver en smule dyrere, men fragten hader alle mennesker :) der findes ikke noget mere fesent end kigge på indkøbskurven og vide man skal af med 25-80-150,- i fragt.. man føler ikke man får noget for pengene :) når de er i prisen, føler kunden at de vinder :)

Sådan ser jeg selv på det :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 23:32

Det kommer vel i bund og grund an på hvordan du står i forhold til konkurrenterne. Hvis dine priser bliver for høje i forhold til deres ved at lægge fragtens pris oveni, så er det nok ikke vejen frem:) så: undersøg kundernes muligheder hvis de ikke skulle vælge dig, og så find den bedste løsning for dig og kunden:)

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian:

Jeg havde lagt prisen i :) varerne bliver en smule dyrere, men fragten hader alle mennesker :) der findes ikke noget mere fesent end kigge på indkøbskurven og vide man skal af med 25-80-150,- i fragt.. man føler ikke man får noget for pengene :) når de er i prisen, føler kunden at de vinder :)

Sådan ser jeg selv på det :)

Ja mennesker er lette at snyde... Men med dit forslag står man ualmindeligt dårligt, når kunderne sammenligner priser, da mange sammenligner på kryds og tværs uden at tage højde for evt forskelle...

Den bedste måde at gøre det på, det er ved at teste begge dele, når shoppen er gået i luften + kigge på, hva dine konkurrenter gør og ikke gør...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Skrevet kl. 23:43

Fashion : Både og.. holder du priserne lavere end konkurrenterne selv med fragten oveni prisen, så står du jo ikke dårligt :) bliver det højere som nævnt ovenfor er det noget skidt :)
Men personligt ville jeg ikke starte en webshop medmindre jeg vidste jeg kunne slå alle konkurrenter uden at tabe penge på det, uanset om det er med eller uden fragt :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:30

Christian:

Fashion : Både og.. holder du priserne lavere end konkurrenterne selv med fragten oveni prisen, så står du jo ikke dårligt :) bliver det højere som nævnt ovenfor er det noget skidt :)
Men personligt ville jeg ikke starte en webshop medmindre jeg vidste jeg kunne slå alle konkurrenter uden at tabe penge på det, uanset om det er med eller uden fragt :)

Det var en dejlig nem tilgang til tingene, og det er da let at holde prisen lavere end konkurrenterne, det er blot at justerer den... Men om du kan tjene penge på sådan en strategi, det er nok en anden sag, som jeg er meget mere i tvivl om... 
At drive en webshop er meget andet end at være billigst... 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Skrevet kl. 00:39

Fashion : Du ved hvad jeg mener, så du behøver ikke fluekneppe det ;)

Det er ren logik at du skal være billigere end konkurrenterne hvis du skal ha mulighed for at styre marked.. du skal også ha styr på alt der ligger bag en hjemmeside, men det er en selvfølge at der er styr på det når vi er helt hele i problemet om fragt :)

Det siger også sig selv, at hvis du kan sælge en vare billiger, selvom fragten er inkluderet i prisen, end dine konkurrenter, er du allerede dér, langt foran dem :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:44

Christian:

Fashion : Du ved hvad jeg mener, så du behøver ikke fluekneppe det ;)

Det er ren logik at du skal være billigere end konkurrenterne hvis du skal ha mulighed for at styre marked.. du skal også ha styr på alt der ligger bag en hjemmeside, men det er en selvfølge at der er styr på det når vi er helt hele i problemet om fragt :)

Det siger også sig selv, at hvis du kan sælge en vare billiger, selvom fragten er inkluderet i prisen, end dine konkurrenter, er du allerede dér, langt foran dem :)

Sorry men jeg kan ik følge den logik, som du mener der skal være... Et eksempel er Smartguy.dk. De er dyrer end de fleste danske konkurrenter, men de har da meget godt styr på markedet. Eller hva med Matas? Det er heller ik prisen, som skaber deres succes...

Så pris er en ting, men som jeg også skrev, er der mange andre ting at spille på... 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)