Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart som Snedker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er snart ved at afslutte min udannelse som bygningssnedker og går med drømmen om at starte egen virksomhed, men jeg vil gerne bruge årstid på arbejdesmarket inden jeg fuld ud bliver afhængig af kunder.

vil det være mulig at lave en enmandsvirksomhed nu og bare ha det som et passivt firma og bruge det når der kommer en opgave.

hvilke udgifter kan jeg forvente at få ved sådanne et passivt firma? jeg vil jo ikke betale mere end jeg tjener. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Jeg ville vente til du har din første opgave. Hvis du ikke tidligere er gået ned med en virksomhed, så tager det ikke lang tid at få sit momsnummer. Hvis du får en opgave og ikke ved hvornår du får den næste, så er der ingen grund til at lukke, og du skal bare lave nul indberetninger. Risikoen er at du glemmer nul indberetningerne og skat dermed kommer med en skatteansættelse.

mvh

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 21:32

Enig med Andreas. Det kan ikke betale sig for dig, at oprettet en virksomhed før end at du er sikker på, at du har en eller flere opgaver. For du skal som minimum indberette moms en gang i kvartalet. Jeg ville vente til det bliver relevant. 

Du kan altid søge råd og vejledning her på Amino :-)

//Henrik Eriksen

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)