Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP. Jeg har verdens langsomste webshop.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der tager 8.45 sek at loade siden, hvilket er alt for meget.

Men det største problem er klart at den er hostet i USA nu når der ikke bliver CDN.

Men der er dog også en del opsætnings fejl så som at en af dine billeder ikke er angivet med størrelse i koden og dem der angivet med størrelse bliver skaleret af HTML, hvilket er en dårlig ide.

Der bliver ikke brugt Browser cache og alt javascript bliver loade først osv

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Pannerup:

Men det største problem er klart at den er hostet i USA nu når der ikke bliver CDN.
Hvad får dig til at konkludere det? Der er ikke 8,45 sekunder til USA, den bliver hostet hos Google, de hoster vist en del andet indhold uden de store problemer (ja, jeg ved en del af deres andet indhold bliver cachet lokalt, men langt fra alt). Jeg er overbevist om kræfterne er kastet bedre efter optimering af koden (uden jeg skal gøre mig klog på hvad) end på at skifte hostingløsning

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:24

At Google's side / services scarer hurtigt er ret så irrelevant når de har datacentre rundt omkring i verden, så ledes din request ikke til usa og tilbage igen, og det har meget at sige.

Men synes vi skal lade det ligge og tage den over PM hvis du vil snakke videre om det, så emnet kan blive på sporet.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lad os være lidt realistiske!

At siden er hosted i USA har betydning - helt korrekt. Men så stor betydning har den alligevel ikke, twitter er hosted i USA og loader hurtigt Big Smile

Rent resource mæssigt er siden egentligt okay, næsten ingen billeder der er skaleret, gzip er slået til, og minimal mængde CSS og javascript filer.

Vil skyde på (grundet af navigation API), at problemet ligger i den har svært ved at downloade indholdet, hvorfor kan jeg ikke fortælle da jeg ikke har adgang til ret meget info :)

Du kan evt. prøve at smide en backup mod mig, så skal jeg teste på en test server om den er hurtigere ved at flytte den til en anden host.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 11:10

Så vidt jeg kan se, er det kun den indledende forspørgelse til webserveren som er langsom. Når først forbindelsen er etableret går det rigtig stærkt med at downloade resten af indholdet og de tilhørende filer.

Det er intet problem at serveren ligger i USA. Jeg tror problemet er, at din hjemmeside er en lavt prioriteret resurse på serveren eller at serveren at serveren simpelthen er propmættet med forspørgelser. Jeg synes du skal finde en anden host/udbyder.

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 11:42

Der er meget rod i koden, i head tagget, er der en masse inline ting ( JS / CSS ).

Og kan se at i bruger pagespeed til at loade css og js. Prøv slå det fra?, måske er det ikke sat korrekt op så det virker optimalt. Dunno

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)