Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af fremkaldte billeder fra USA

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er selvstændig fotograf og skal til at fremkalde billeder til mine kunder fra USA. 

jeg forstår ikke reglerne omkring import af vare fra usa?

hvad er told % på ovenstående og hvordan skal jeg gøre rent praktisk ? nogle som kan sætte mig lidt ind i det?? 

Mvh
Rasmus Bruus Larsen  

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1109
Skrevet kl. 16:13

Du skal importregistreres hos skat, det gør du ved at gå ind i virk.dk Du skal betale importmoms som du  kan få tilbage når du er momsregistreret.

Du skal ikike betale told da det er ydelser du køber

Moms - køb - udland - STARTVÆKST

Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 20:05

Mange tak for svaret! og importmomsen er 25% ikke ?? hvordan gør jeg så postdanmark er opmærksom på at det er til mine kunder og at jeg er import registreret ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47171
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:13

Jeg kan ikke lige finde ud af om det er en ydelse du køber og som KAH svarer på. Du må jo modtage varen når post danmark er involveret

Du får pakken sendt med dit CVR nummer og firmanavn på og gerne kopi af faktura i plastomslag så det er let., Så går den gennem tolden som selv ser du er importregistreret og pålægger evt told. Import moms er 25% ja . enten som import moms varer (som vel her) eller ydelser, og lægges på som salgmoms og når det er til virksomhed også som købs moms, så ingen udgift men du skal angive korrekt - læs IMPORTMOMS om du har lyst

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26

Ydelse hvis der er tale om elektronisk levering og vare hvis der er tale om et fysisk foto.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)