Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside design

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg står og skal have lavet en hjemme side - det er ikke nødvendigt den er vildt opsat med det fineste grafik osv. Den skal være en oplysnings side, omkring priser, koncept, kontakt osv. Altså en hjemmeside jeg kan henvise kunderne til. Mit spørgsmål lyder så på, om der er nogle der kender et program der er meget meget simpelt, eller kender til en købe løsning der ikke koster mange tusinde kroner. 

Tak på forhånd.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:18

Hej

Et meget simpelt program kunne være Microsoft Frontpage, men kvaliteten er også derefter.

En flot informations hjemmeside behøver ikke være dyr. Prøv at indhente så mange tilbud som muligt, og sørg for at se gode referencer.

Held og lykke med dit projekt.

Ps. dinbartender.dk virker ikke - bare til info :-)

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:49

Jamen jeg synes du skal download en free template som passer til din smag og så bare tilføje din tekst og billeder i den.!!

Du kan søges efter mange Gratis html editor i google

Sådaaaaan

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 20:01

Hej...

Hhmm, sådan et hurtigt svar ville nok være - hvor meget du skal opdatere den om ugen? For umiddelbart kan man næsten altid få klasket en hurtig side sammen for ingen penge.... Det handler mere om hvordan den skal opdateres og om man selv kan gøre det i koden etc...

Kender en del folk, som kan smide et visitkort-site sammen til dig for et par tusind, og så kan du selv opdatere det igennem en "tekst"/"html"-editor.

Vil du have en billig CMS løsning, er dette også til at finde... så bliver det bare helt standart - til fx. 4.000,-. eller du kan købe Dreamweaver til også omkring 4.000,- på nettet, så har du det til evig brug.

Det er sådan lige de løsninger jeg kan komme på - man betaler jo altid for det man "ikke" kan, så det er om at finde ud af præcis hvilket af det man ikke kan.

Og kan du vente til den 8. okt... Så er Projektopslag.dk måske et sted at søge en sjæl til arbejdet :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:01
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:08

smid en wordpress blog på... det er fhv. nemt at lave et godt design ud fra de mange themes der er... og så kan du samtidig opdatere den med nyheder og ting...

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:19

Rasmus Poulsen:
Prøv at indhente så mange tilbud som muligt, og sørg for at se gode referencer

Nu er lovgivningen jo sådan, at du kun må indhente tre tilbud på en opgave der skal udføres.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 09:23

Beklager det var lige en fejl 40, men det skader hvert fald ikke at forhøre sig.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:03

www.easywebhost.org:

Nu er lovgivningen jo sådan, at du kun må indhente tre tilbud på en opgave der skal udføres.

Lovgivning... okay... har du et link eller navn på den lov.. den havde jeg ikke hørt før...

Gælder den også hvis firmaerne selv tilbyder sig.. ?! At du kun må overveje tre af dem.... ;-)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:17

Hej

Jeg beklager, lovgovningen på området er ændret i 2001 og omfatter nu kun anlægs og byggesektoren, samtidig er den begrænsning der tidligere var blevet fjernet ved en lovændring i 2005

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)