jeg er kommet lidt i klemme i forbindelse med BBs nye version.
Jeg har opdateret en 'demo', som jeg har hos dem og det er vist gået OK.
Mit problem er at jeg bogfører mm. for nogle klienter, som bruger BB. Jeg har ikke længere adgang til deres regnskaber. Dette er naturligvis et problem da vi jo nærmer os tiden for momsindberetning.
Jeg har forsøgt at ringe til BBs support på det nummer, som de angiver, men der er svarer på. Jeg har emailet til dem i dag og endnu ikke modtaget svar.
Jeg er muligvis utålmodig og skal vente lidt - men!
Er der andre, som er i samme båd eller som måske har en løsning på problemet.
Mvh
Stig
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Der er også forsvundet flere gode funktioner, som eksempelvis udsendelse af tilbud. Det kommer først igen om en måneds tid.. Programmet er væsentligt forringet og prisen sat op. Hvorfor ikke vente med at opdatere til man rent faktisk er klar til det.. Det er en ommer BB ;)
Der er også forsvundet flere gode funktioner, som eksempelvis udsendelse af tilbud. Det kommer først igen om en måneds tid.. Programmet er væsentligt forringet og prisen sat op. Hvorfor ikke vente med at opdatere til man rent faktisk er klar til det.. Det er en ommer BB ;)
Man er da ikke blevet tvunget til at opgradere til 2.0 (så man kunne bare lade vær, står tydeligt at alt ikke er med endnu), det har man selv valgt.. Jeg skulle i hvert fald selv vælge om jeg ville (endnu ikke opgraderet), ret gerne hvis andre er tvunget til at opgradere :)
Hvis du signer for en 10 årig periode, så er prisen sat væsentligt ned.
det synes jeg er en vanskelig sammenligning- hvad hvis man så kun fik brug for det i 3 år - jeg synes det er æbler og pærer - man kan kun sammenligne samme bindingsperiode i mine øjne
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
det synes jeg er en vanskelig sammenligning- hvad hvis man så kun fik brug for det i 3 år - jeg synes det er æbler og pærer - man kan kun sammenligne samme bindingsperiode i mine øjne
Det var nu også ment stærkt ironisk!
Mvh
Stig
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Man er da ikke blevet tvunget til at opgradere til 2.0
Jeg var blot igang med en test konto, hvor jeg havde lavet et par enkelte posteringer for at tjekke hvordan det virkede.. Da jeg loggede ind lørdag (mener jeg det var) Var deres siden et stort kaos af 404 fejl og test kontoen virkede ikke mere.. Jeg kunne så vælge at oprette en ny test konto, hvilket jeg gjorde = tvangs indlagt til den nye udgave.. Så mit indtryk af BB er virkelig ringe. En skam for var vild med det inden opdateringen.