Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billys Billings opdatering

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg er kommet lidt i klemme i forbindelse med BBs nye version.

Jeg har opdateret en 'demo', som jeg har hos dem og det er vist gået OK.

Mit problem er at jeg bogfører mm. for nogle klienter, som bruger BB. Jeg har ikke længere adgang til deres regnskaber. Dette er naturligvis et problem da vi jo nærmer os tiden for momsindberetning.

Jeg har forsøgt at ringe til BBs support på det nummer, som de angiver, men der er svarer på. Jeg har emailet til dem i dag og endnu ikke modtaget svar. 

Jeg er muligvis utålmodig og skal vente lidt - men!

Er der andre, som er i samme båd eller som måske har en løsning på problemet.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:55

Kan du ikke gå ind og rulle tilbage til gamle version stadigt (eller tage en reservemaskine og downloade gammel version som nød)?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:59

Cookie - John Hannover:
Kan du ikke gå ind og rulle tilbage til gamle version stadigt (eller tage en reservemaskine og downloade gammel version som nød)?

Sådan fungerer det desværre ikke.

mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:04

Der er også forsvundet flere gode funktioner, som eksempelvis udsendelse af tilbud. Det kommer først igen om en måneds tid.. Programmet er væsentligt forringet og prisen sat op. Hvorfor ikke vente med at opdatere til man rent faktisk er klar til det.. Det er en ommer BB ;)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:12

Christian Niss:

Der er også forsvundet flere gode funktioner, som eksempelvis udsendelse af tilbud. Det kommer først igen om en måneds tid.. Programmet er væsentligt forringet og prisen sat op. Hvorfor ikke vente med at opdatere til man rent faktisk er klar til det.. Det er en ommer BB ;)

Man er da ikke blevet tvunget til at opgradere til 2.0 (så man kunne bare lade vær, står tydeligt at alt ikke er med endnu), det har man selv valgt.. Jeg skulle i hvert fald selv vælge om jeg ville (endnu ikke opgraderet), ret gerne hvis andre er tvunget til at opgradere :) 

Tilmeldt 12. Mar 13
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:16

Christian Niss:
og prisen sat op

Hvis du signer for en 10 årig periode, så er prisen sat væsentligt ned.Stick out tongue

Christian Niss:
Hvorfor ikke vente med at opdatere til man rent faktisk er klar til det

Hvis jeg havde været klar over konsekvenserne, så havde jeg ventet til efter 10/2.
Som nødløsning så kan jeg vel bede om mine klienters login.

Mvh
Stig 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:20

SWcotspain:

Christian Niss:
og prisen sat op

Hvis du signer for en 10 årig periode, så er prisen sat væsentligt ned.Stick out tongue

det synes jeg er en vanskelig sammenligning- hvad hvis man så kun fik brug for det i 3 år  - jeg synes det er æbler og pærer - man kan kun sammenligne samme bindingsperiode i mine øjne

Tilmeldt 12. Mar 13
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:24

Cookie - John Hannover:
det synes jeg er en vanskelig sammenligning- hvad hvis man så kun fik brug for det i 3 år  - jeg synes det er æbler og pærer - man kan kun sammenligne samme bindingsperiode i mine øjne

Det var nu også ment stærkt ironisk!

Mvh

Stig

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:43

SWcotspain:

Det var nu også ment stærkt ironisk!

Mvh

Stig

sorry for sent for mig Big SmileBig Smile

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 23:49

Kim Vinberg - dicm.dk:
Man er da ikke blevet tvunget til at opgradere til 2.0

Jeg var blot igang med en test konto, hvor jeg havde lavet et par enkelte posteringer for at tjekke hvordan det virkede.. Da jeg loggede ind lørdag (mener jeg det var) Var deres siden et stort kaos af 404 fejl og test kontoen virkede ikke mere.. Jeg kunne så vælge at oprette en ny test konto, hvilket jeg gjorde = tvangs indlagt til den nye udgave.. Så mit indtryk af BB er virkelig ringe. En skam for var vild med det inden opdateringen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)