Hej :) Jeg har et tilbud til DIG ! Rabazzo.dk er lavet for at skabe større opmærksomhed på danske designere og skabere. I får her muligheden, ganske gratis, for at få jeres personlige side med jeres produkt fremvist med egne billeder, logo, tekst og hvad i ellers ønsker at vise. Der kan også tilbydes, hvis det ønskes, at jeres produktinfo bliver sendt ud til passende producenter der kan hjælpe dig videre mht. salg af din idé, fremstilling, producering, forhandlere mm. Vores database har i øjeblikket over 320 opskrevne producenter og forhandlere, men dette er selvfølgelig ikke en garanti for at din idé realiseres. Som sagt er denne opstilling af dit produkt 100% gratis og vælger du at tage brug af dette tilbud her fra Amino vil det forblive sådan i min. 3 måneder. Efter de 3 mdr. er gået koster denne service 249 dkk / md (ingen bindninger) Så til dem der kunne have brug for dette, send mig en mail på rabazzo@rabazzo.dk for en samtale om hvordan DIT produkt kan promoveres bedst. ! Mvh Rabazzo.dk |
Designere, skabere, opfindere ? SE HER !
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)