Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab i Aalborg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min salgsafdeling i Aalborg står og skal bruge et kontor til 4-6 mennesker. Jeg har søgt en del på google og ringet til flere af dem som dukker op. De har hverken plads eller en særlig fair pris.

Her på Sjælland findes der så noget som Growbizz, hvor man betaler et par tusind for sit eget kontor, men deres priser derovre er 2000kr pr person?

Er der nogle herinde der kender et godt kontor i Aalborg eller kan hjælpe mig med et alternativ?

Tilmeldt 19. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:23

Er der evt nogle som udlejer pladser på deres eget kontor?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

Ukendt iværksætter:

Her på Sjælland findes der så noget som Growbizz, hvor man betaler et par tusind for sit eget kontor, men deres priser derovre er 2000kr pr person?

Hvis du regner lidt på tallene, så er det faktisk ganske fair. Det overraskende her er hvordan Growbizz kan gøre det så billigt.

Her i firmaet (Aalborg) har vi vores eget kontor, hvilket koster 10.000 DKK/måned med forbrug. Der er 8 kontorpladser, hvilket giver en udgift på 1.250 DKK/måned.

Hvis du dertil ligger indkøb af kontorudstyr, afskrivning af depositum og tager højde for at ikke alle pladser er optaget konstant, så giver det en kostpris tæt på de 2.000 kroner per skrivebord.

Hvis du kan finde noget til 2.000 kroner/md, der er møbleret, så ser jeg ikke nogen mulighed for at gøre det billigere selv.

Vi er på udkig efter nye kontorer og går efter lokaler i størrelsen 400 kvm. Der vil være plads til at udleje nogle pladser, men det vil ligeledes blive til 2.000kr/md og kun for at holde noget af omkostningen hjemme.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)