Hej Aminoer. Jeg har nu været i gang med min shop (www.nordq.dk) i snart et år. Jeg har prøvet lidt forskelligt i forhold til annoncering. Facebook, Adwords, Taget på messer og købt annonce i en tilbudsmail, blog indlæg osv. Noget har virket og noget har bestemt ikke virket! Det positive er dog at jeg kan se at min konvertering stiger og det er jo skønt, men jeg har stadig ikke mange besøgende i min shop (ca. 50 besøgende om dagen) og for ikke at smide alt for mange tarvelige markedsførings kroner væk, der alligevel ikke giver noget, vil jeg høre Jer hvor I har haft mest succes med markedsføring??? Jeg vil jo meget gerne have flere besøgende, men kunderne skal jo også meget gerne konvertere :) Håber I vil dele lidt, da der nok også er mange andre der kan have glæde af jeres svar. Og bare spørg. Jeg deler også gerne! Hilsen Christina. |
Tid er penge, selvfølgelig ... Men jeg har absolut mest succes med "gratis" markedsføring som blogindlæg og nyhedsbreve. Jeg kan ikke se noget nyhedsbrev på din fine side og synes, du skal overveje det. Facebook har lige lavet en algoritmeændring, som betyder, at måske kun ti procent af dine fans på FB nogensinde ser dine opslag. Hvis du kaster dig over nyhedsbrev, så husk endelig, at du skal love noget ud for at lokke læsere til (rabat/vind/få ... ), plus at du skal gøre opmærksom på dit nyhedsbrev med hello bar, Twami boks eller lignende. Nævn også nyhedsbrevet på ALLE sider på dit website med link til tilmelding, da nogle har en popup blocker.