Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor har du haft sucess med annoncering?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har nu været i gang med min shop (www.nordq.dk) i snart et år. Jeg har prøvet lidt forskelligt i forhold til annoncering. Facebook, Adwords, Taget på messer og købt annonce i en tilbudsmail, blog indlæg osv.

Noget har virket og noget har bestemt ikke virket!

Det positive er dog at jeg kan se at min konvertering stiger og det er jo skønt, men jeg har stadig ikke mange besøgende i min shop (ca. 50 besøgende om dagen) og for ikke at smide alt for mange tarvelige markedsførings kroner væk, der alligevel ikke giver noget, vil jeg høre Jer hvor I har haft mest succes med markedsføring??? Jeg vil jo meget gerne have flere besøgende, men kunderne skal jo også meget gerne konvertere :)

Håber I vil dele lidt, da der nok også er mange andre der kan have glæde af jeres svar.

Og bare spørg. Jeg deler også gerne!

Hilsen Christina.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 12:01

Tid er penge, selvfølgelig ... Men jeg har absolut mest succes med "gratis" markedsføring som blogindlæg og nyhedsbreve. Jeg kan ikke se noget nyhedsbrev på din fine side og synes, du skal overveje det. Facebook har lige lavet en algoritmeændring, som betyder, at måske kun ti procent af dine fans på FB nogensinde ser dine opslag. Hvis du kaster dig over nyhedsbrev, så husk endelig, at du skal love noget ud for at lokke læsere til (rabat/vind/få ... ), plus at du skal gøre opmærksom på dit nyhedsbrev med hello bar, Twami boks eller lignende. Nævn også nyhedsbrevet på ALLE sider på dit website med link til tilmelding, da nogle har en popup blocker.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 12:13

Tak Louise.

Tak for dit svar.

Og det er godt du nævner at du ikke kan se nyhedsbrev på min side. For det må jo betyde at jeg har sat det et forkert sted, for det er der! :) (ude i venstre side)

Jeg fik det sat op lige før jul, men har ikke fået så mange tilmeldinger endnu. Hvad anbefaler du for at få tilmeldinger til nyhedsbrev?

Hvad er Twami boks?

Jeg har også en blog på min shop og derud over har jeg kontaktet bloggere for at få dem til at skrive om mine produkter. Kontakter du også andre bloggere?

Endnu engang mange tak for dit svar!

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 12:19

Hej - Twami boks er også en slags popup, men lidt mindre påtrængende end de andre - du kan blot slå det op på nettet og finde masser af info. 

Jeg gæsteblogger sommetider om at skrive, om sprog osv. Det er en god idé. 

Med hensyn til dit nyhedsbrev er du ALT for forsigtig :)

Jeg sidder lige nu ved en lille bærbar, så jeg kan slet ikke se tilmeldingsknappen. Men derudover er farven forkert - det skal være en klar farve, og den skal skille sig ud fra resten af dit design. Du skal også gerne love folk en lille gave/rabat eller andet for at tilmelde sig. Det skal være tydeligt for dem, hvor de tilmelder sig, og hvad de får for det.

Prøv at se på min side, der har jeg brugt en hello bar i en farve, der skiller sig ud (øverst) fra det øvrige design. En hello bar kan du selv installere på få minutter i den farve, du vil have, du betaler per klik, men det er billigt - billigere end Twamiboks. Men du kan jo prøve begge dele - Twamiboks kan du prøve gratis i en måned.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 12:22

Christina Nordquist:
Hvad anbefaler du for at få tilmeldinger til nyhedsbrev?

Først og fremmest skal du ihvertfald gøre det lettere at tilmelde sig. Så man skal kunne skrive sin e-mail allerede på forsiden, i stedet for først at klikke sig videre ind på en anden side. 

Gør det mere tydligt at det er en mulighed. Placer den evt. øverst i din menu i stedet for nederst. Hav et banner øverst på forsiden, et der hopper op nederst i højre hjørne på browseren eller noget i den stil. 

Lok med en konkurrence eller gode tilbud. Skriv en kort tekst om hvad kunden får ud af at tilmelde sig. F.eks: Få gode tilbud direkte i din indbakke hver uge! Lav evt. en udtrækning hver måned på et gavekort til din shop f.eks. 500 kr, bland alle der er tilmeldt dit nyhedsbrev og lok med det! 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 12:27

Christina Nordquist:

Hej Aminoer.

Jeg har nu været i gang med min shop (www.nordq.dk) i snart et år. Jeg har prøvet lidt forskelligt i forhold til annoncering. Facebook, Adwords, Taget på messer og købt annonce i en tilbudsmail, blog indlæg osv.

Noget har virket og noget har bestemt ikke virket!

Det positive er dog at jeg kan se at min konvertering stiger og det er jo skønt, men jeg har stadig ikke mange besøgende i min shop (ca. 50 besøgende om dagen) og for ikke at smide alt for mange tarvelige markedsførings kroner væk, der alligevel ikke giver noget, vil jeg høre Jer hvor I har haft mest succes med markedsføring??? Jeg vil jo meget gerne have flere besøgende, men kunderne skal jo også meget gerne konvertere :)

Håber I vil dele lidt, da der nok også er mange andre der kan have glæde af jeres svar.

Og bare spørg. Jeg deler også gerne!

Hilsen Christina.

Hej Christina. Vi benytter os af google Adsword, men vi går dog snart igang med facebook, vi skal bare lige have snakket med nogle der har forstand på det!

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 19:41

Jeg vil helt sikkert få kigget nærmere på min nyhedsmail, men det er min webdesigner der har sat det op, så skal lige have hende til at lave det om :)

M-Trade: Hvad synes du om Adwords? Jeg har nogle søgeord der kører rigtig fint, men andre har jeg måtte tage af fordi konverteringen var for lav.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49

Det er mit indtryk, at der er meget, meget stor konkurrence på søgeordsannoncer inden for dit område, men det er med AdWords også muligt at køre display annonering (bannere). Du kan targete på fx køn, alder, interesser eller medier (hedder placements i menuen).

De sidste par kampagner, jeg har kørt, har haft en CPC på 2-3 kroner og en CPM på under 4 kroner på store etablerede medier som Politiken, JP, Berlingske, osv.

Konverteringsraten vil nok være en del under de søgeordsannoner, der performer godt nu, men du får en helt anden awareness-dimension ved at blive vist på de store medier.

Derudover kan du overveje at sætte noget remarketing/retargeting op; altså målrette annoncering mod segmenter, der har besøgt din hjemmeside, men som ikke er konverteret. Det kan gøres bredt på nettet med AdWords eller med Facebook-annoncering (fx med Perfect Audience el. AdRoll).

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 19:58

Hej Kasper.

Tak for dit svar. Det vil jeg helt sikker afprøve. Jeg forstår dog ikke helt lige det sidste du nævner, så det må jeg jo nok undersøge lidt nærmere :)

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 09:00

Hej Christina.

Jeg var inde og kigge på din side og bemærkede, at du mangler robots.txt og et XML Sitemap. Jeg har en video guide der nemt viser hvordan du opsætter dette på min video blog (XML sitemap & Webmaster).

Jeg mener det er et must at have dette koblet sammen med din webmaster når du nu har en webshop, med jævnlige opdateringer.

Mvh Thomas

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)