Hej Amino Jeg har det sidste stykke tid arbejdet på en forretningside, og er ved at nærme mig noget der kan være klart til fremstilling af en prototype. Jeg har en overordnet fremgangsmåde i hovedet, men vil godt høre om jeres tanker og feedback på det. Produktet og forretningsplanen eksisterer i øjeblikket kun i mit hoved. Jeg har fundet en producent der kan levere og udvikle samt designe det endelige produkt efter mine ønsker. Jeg har endnu ingen finansiering til hverken producering af produkter eller prototype. Men min fremgangsmåde er som følger: 1: Tage kontakt til en evt. kunde. Et af de danske agenturer der findes i Danmark indenfor ure. Hør om de er interesseret i at tage produktet ind, samt evt. hvor mange stk de vil kunne aftage. Det giver mulighed for at få feedback tidligt i processen, og høre hvordan de mener produktet skal designes for at få den bedste modtagelse blandt kunderne. 2: Med en kunde i baghånden tage kontakt til banken og snakke finansiering. Tænker det er nemmere når man allerede har en kunde, der vil aftage x antal. Hvor meget garanti skal man kunne stille for at låne, eller påvirker det kun hvilken rente man låner til? 3: Tage kontakt til producenten og få produceret genstanden. Hvordan lyder dette? Er banken nemmere at tale med hvis man har en kunde, eller er de ligeglade? Og hvad vil kunden sige til at man ikke engang har en prototype man kan fremvise? Vil de være interesseret i at "hjælpe" så tidligt i processen? God mandag til alle derude! |
Starte virksomhed - Min umiddelbare approach
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)