Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RankScanner BETA åbnet | invite-only

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sunet.

Vi er glade for at du kan lide værktøjet, og at det kan bruges til din SEO.

Og rigtig gode pointer. Faktisk arbejder vi lige nu på nogle flere måder, at få keywords på helt gratis. Vores mål er nemlig, at det skal være gratis og nemt at komme igang for iværksættere, da SEO jo oftest vil være en væsentlig del af sin forretning, bl.a. under opstart. Så kan man jo opgradere når man får behov for at få tjekket sine placeringer mere frekvent, eller hvis man skal overvåge endnu flere domæner og keywords (f.eks. rådgivere med adskillige kunder).

Så bare hæng på - Vi introducerer snart nogle måder at få flere keywords på. Smile

De Bedste Hilsner,
Rune, RankScanner.dk

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stor ros til jer. Det er den første rank måler jeg har fået til at virke. Har prøvet lidt forskellige også plugins, men det har drillet helt vildt og ikke virket. Hvor er rank scanner dog nem og sikke fine søgeords forslag jeg har fået. TAK

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jassie.

Mange tak for rosen. Faktisk er der nu kommet så mange brugere, at vi allerede - en uge efter vi har åbnet BETA'en - skal til at opgradere vores servere. Så det er jo et positivt tegn. :-)

Vi er glade for at du kan lide produktet, og glæder os til at udvikle det så du kan få mere ud af det.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt program, bruger det pt. kun på min private side for at teste jeres løsning men får snart et par mere "alvorlige" projekter hvor det bliver rigtigt interessant!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)