Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsmaskinen skal igang - gode råd søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nyligt købt sundrejser.dk og har brugt tiden på ny hjemmeside / tilegne med nødvendig viden for at drive sundrejser. Nu skal jeg i gang med markedsføringen / SEO og vil i den forbindelse gerne høste alle de råd jeg kan få. Sundrejser formidler tandbehandling i Budapest, så kort fortalt er sundrejsers primære produkt en dansk kontakt til tandlæge i udlandet - Klinikken er en af de største i Budapest og har alt i moderne udstyr osv osv. Med andre ord, er produktet i orden - nu skal budskabet ud... 

Hvis I har kommentarer til usability på hjemmesiden / ting jeg bør ændre / gøre bedre vil jeg ligeledes være taknemmelig :)

Min plan er at bruge en del energi på linkbuilding så siden ranker godt på de primære søgeord, ikke så meget for trafikkens skyld, men i forhold til branding af firmaet. Jeg vil koble afwords på og måske noget black hat seo, men det vil jeg ikke komme ind på ;)

Men kunne man koble yderligere på, f.eks. nogle gimmicks/konkurrencer/viral markedsføring og har I evt forslag hertil?

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:59

Hej Daniel

STORT TILLYKKE med den flotte hjemmeside Smile

Jeg har kun 2 kommentarer:

Højre side af kundeservice billedet mangler de sidste 12 mm.

Javascript navigation er jo generelt noget skidt da søgemaskinerne ikke kan følge linkene.

(Jeg har ikke undersøgt hvilke tiltag, du har gjort så søgemaskinerne kan finde dine sider i stedet.)

Ellers, som sagt - FLOT.

Venlig hilsen, Christian

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:13
Hej Daniel, og tillykke... det må være en fed følelse... håber selv at have den om et par uger :P Jeg ville forsøge at lave nogle artikel sider med relevante artikler omkring tandbehandling, hvordan man måske forebygger forskellige ting etc.. nu er jeg ikke så meget inde i tandpleje. Men det at relevante artikler kan referere til dit site er god karma for Google... Hhmm, og som det er nævnt få lavet de javascripts om. Det er nemlig heller ikke alle folk der kan se links'ne, da det kræver at ens browser er sat til at køre dem aktivt, hvilket (af sikkerhedsmæssige årsager) ikke alle gør. Adwords er altid en god ting.... Fin ud af hvad dine kunder ellers er interesseret i, og køb så bannerplads på relevante sites. En konkurrence kan man selvfølgelig også altid lave, hvis man ved hvor den skal sættes op henne. Viral markedsføring er rimelig overhypet... så hvis man får en lys idé, kan man selvfølgelig prøve det af ... men generelt har jeg kun læst om pengetab, når folk direkte har planlagt efter virale effekter. Håber det kan bruges :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Fra  DForm Skrevet kl. 14:00

Google har ingen problemer med at følge links. Hvis I kigger i kildekoden vil I se at linksene fra topmenuen ligger som alm. hrefs, og desuden har jeg min venstre menu som viser links fra den pågældende sektion uden nogen form for javascript - google har altså 2 muligheder for at finde links til den enkelte side - jeg kan også se på min statistik at google fint crawler siderne.

jeg kan ikke helt forstå at du ikke kan se de sidste 12mm af kundeservice billedet??? Hvilken browser / styresytem bruger du?

Og er naturligvis glad for de rosende ord omkring hjemmeside - har jo selv bygget den :)
Det har været vigtigt for mig at sikre nem navigation og en overskuelig / troværdig hjemmeside. Det synes jeg selv er lykkedes, men al kritik er velkommen.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:15

Hej Daniel

Jeg bruger XP og IE 6.0 ... og fejlen er der stadig....

Man kan ikke se rundingerne i højre side af kundeservice billedet.

(Off topic: Har du nogensinde arbejdet i Stenløse?)

Venlig hilsen, Christian

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 14:35

Christian - der er skam ingen problemer i IE7

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Fra  DForm Skrevet kl. 14:41

Fik lige startet min IE6 op og kan godt se problemerne, det skal naturligvis rettes asap. Tak for hintet :)
EDIT: Rettet fejlen... uheldigt den lige skulle snige sig ind i IE6, men endnu engang tak for hintet

EDIT: og nej, jeg har aldrig arbejdet i Stenløse.  

Kvalitets-webhosting

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)