Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg kunne godt tænke mig at lave en hjemmeside, men har desværre ikke så meget forstand på det. Det jeg er søger er en program, hvor man kan få hjælp til at lave en flot hjemmeside, og det ville ikke gøre noget at det lidt lignede en blog, bare det ikke ser ud som en 123hjemmeside.

På forhånd tak!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 09:36

Hej Mathias.

Hmm uden så meget forstand på tingene er det jo lidt svært.

Men jeg vil råde dig til et CMS system, dette kunne være som Wordpress eller Joomla. Her vil du kunne uden så meget viden kunne finde et pænt theme som passer til dine behov og installere det.

Hvis du så vil have mere kontrol over det du laver, så skal du nok lære lidt om html, php samt grafisk kunne være photoshop eller illustrator.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 09:37

Du kan jo vælge at bruge WordPress, som kan installeres på stort set alle webhosts i dagens Danmark. Der findes 1000-vis af temaer til WordPress, og masser af hjælp at hente rundt omkring. - Også her på Amino.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:37

Hej Mathias,

Prøv at tjekke dette: http://www.wix.com/ 

Har ikke det store kendskab til det, kan bare huske jeg har stødt på det før og det må være bedre end 123hjemmeside. :-)

Vh Søren

Markedsføringspraktikant hos Doneco ApS / www.bogført.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 09:40

Søren Nedergaard:

Hej Mathias,

Prøv at tjekke dette: http://www.wix.com/ 

Har ikke det store kendskab til det, kan bare huske jeg har stødt på det før og det må være bedre end 123hjemmeside. :-)

Vh Søren

Wix har nogle ting du kan gøre. Men hvis du skal ud over de ting så kan du ikke! Og så bliver det et helvede at flytte for så skal du alligevel hen og lave det hele om fra bunden igen. Så derfor vil jeg ikke anbefale Wix.

WordPress -eller Joomla, Xoops, og hvad der ellers findes af open source systemer - kan alle sammen udvides - og det er meget nemmere at flytte rundt mellem disse systemer.

Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:11

Jeg siger mange tak for alle de gode svar!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37

Hej Mathias.

Kan også varmt anbefale WIX. Det er rigtigt, at der er en del funktioner, der ikke kan skabes i WIX, men skal du bare bruge en almindelig hjemmeside, med noget tekst, billeder og video, kan du nemt lave nogle rigtigt flotte sider. Derudover har de en del apps, du kan sætte ind på siden, som er meget anvendelige. Fx. bookingsystemer, kontaktbokse mv.

Venlig hilsen Simon.

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:59

000webhost.com er min personlige favorit :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)