Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj producenter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften På Amino. (-: 

- Vi er 2 der gerne vil starte et tøjfirma, men vi har brug for et svar på en af vores spørgsmål. 
Kender i nogle producenter, der producere tøj.?

~Så må i meget gerne kontakte os.

- Stine. (-: 

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 19:46
Hej Stine.

Har i noget kapital til at starte produktionen ?
Ofte skal fabrikkerne ha en bestilling på 200stk af hver style, før det kan betale sig for dem at sætte produktionen igang. Det er altså en rimelig dyr fornøjelse. Bare så du ikke bliver overrasket senere i forløbet ?
Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 09:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stine,

Har du fundet en prisbillig producent/producenter for at lave dine kollektioner?  Du kan få det lavet billigere i Polen. Alt fra kvalitets bomuldsstof/uldstof lavet på bestilling, samt tryk på T-shirts, og på de færdige kollektionsstykker (fra prototyper og samples til serieproduktion). Du kan føle ligesom du har produceret det i Danmark, men meget billigere. Nabolandet Polen er et medlem af EU, og overholder copyrights loven, så dine designs ikke blive multipliceret og solgt ud i verden uden din viden, som tit sker når man producere i Asia. Desuden, mellem Danmark og Polen findes ingen toldafgifter. Jeg sikrer i Polen højt kvalitetsarbejde til rimmelige priser.

Jeg er en udlandsdansker af polsk afstamning og en forretningskonsulent med 25 ars erfaring fast boende i Polen i et område med flere professionelle systuer og andre service firmaer som skal bruges til fremstilling af mønstre, prototyper, samples, of serieproduktion af tøjet. Hvis du vil snakke med mig, skriv til leszek@filmfactory.pl 

Mvh.

Leszek 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)