Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Money-Back-Guarantee

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Firma Assistent Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - håber der er nogle der kan besvare og hjælpe med nedenstående spørgsmål

Sidder med en kunde, som gerne vil lave en "Money-Back-Guarantee" til sine kunder - kort fortalt, er kunden ikke 100% tilfreds, så kan kunden få sine penge retur.

Nu arbejder jeg fra et dejligt kontorhotel og da jeg vendte denne fantastiske service fra firmaet med mine "kollegaer" - var der flere der mente det ikke ville være lovligt. Fordi der åbentbart er noget med at man ikke må give garanti for effekt/gevinst ???

Umiddelbart tænker jeg det er noget sludder, men det kunne selvfølgelig være fedt om en eller flere af jer kendte noget til dette?

Er det muligt at lave en 100% tilfredshedsgaranti - med pengene retur, hvis ikke tilfreds?

1000-tak for jeres tid - og hjælp.

vh. Martin

Firma Assistent - Svanemøllevej 25, 2100 København Ø - tlf. 7199 6186 - www.firma-assisten.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:19

Det lyder underligt, jeg kan ikke se noget problem i at tilbyde sine produkter som nogen der virker ellers pengene retur.

Dette er også meget brugt indenfor webhosting både i DK og udlandet.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:40

Martin:

Nu arbejder jeg fra et dejligt kontorhotel og da jeg vendte denne fantastiske service fra firmaet med mine "kollegaer" - var der flere der mente det ikke ville være lovligt. Fordi der åbentbart er noget med at man ikke må give garanti for effekt/gevinst ???

Sikke da noget sludder :o)

Prøv at lave en "Fuld tilfredshed eller pengene tilbage" søgning i Google, og se hvor mange der tilbyder dette. På side 1 er det i hvert fald blandt andet Bilka (maling) og Grohe (amaturer)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)