Hej Aminoer Sammen med superblogger Ann-Christine fra valdemarsro.dk afholder jeg blog kursus i københavn. Kurset er en dag fra 9-16 og er inkl. frokost. Der er 2 kurser. 1 for virksomheder (5. februar) og 1 for private bloggere (4. februar). Prisen er 2.495 inkl. moms for private og 2.495 eksl. moms for virksomheder. Vi har tidligere holdt blog kursus i Aarhus, og fik disse udtalelser. Der er overvældende stor interesse for private, og derfor kun få pladser tilbage d. 4. februar, men der er stadig en 7-8 plader ledige på kurset d. 5. februar for virksomheder. Hvis du mangler nogle gode argumenter for at begynde at blogge, så læs Christina Klitsgaard's opslag, og kommentarerne der til :) Kort om os: Ann-Christine er i dag fuldtidsblogger, og med over 185.000 besøgende om måneden, lever hun i dag af at blogge. læs mere på Valdemarsro.dk Lars Bachmann arbejder med online markedsføring, SEO, content marketing og har blogget på larsbachmann.dk siden 2003. Bloggen er min salgskanal, og den alene føder mig med kunder til min virksomhed. Håber vi ses? |
Blog kursus i København
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)