Jeg undersøger sagen om at starte salg af kosttilskud, over e-shop. Jeg har læst meget om regler for at sælge kosttilskud i Danmark, af hensyn til fødevarestyrelsen. Jeg tænkte på om der er fordele ved at have firma adresse i Sverige eller Tyskland, og i så fald, vil der så være støre fortjeneste? og vil det være lettere at sælge kosttilskud fra udlandet fx USA i Danmark, når man har firma adressen i Sverige? :)
Jeg er ny og søgere endelig også en der kan rådgive mig/os til at starte en e-shop om, sådan trin for trin.
Jeg kender desværre ikke sådan til reglerne ang. salg af kosttilskud i forhold til fødevarestyrelsen og salg fra udlandet til DK. Men jeg ved at der nok snart skal dukke en af de venlige amino'er op som ved det og fortælle dig det :-)
Men det jeg kort ville høre dig om, er hvilke produkter du/i regner med at skal sælge?
Har i tænkt jer at producere jeres eget proteinpulver, og så sælge det via e-shop? Eller har i tænkt jer at starte en e-shop og købe produkter fra de forskellige udbydere på markedet?
Mange af de kendte mærker fra bla. USA som BSN, mucseltech mv og EU lande kan ikke sælges fra en dansk adresse da vi i dk ikke har samme regler som resten af EU :(
Eller er meget dyre at få godkendt selvom de kan sælges frit i hele EU!