Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar på emballangen når du sender pakker

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle Aminoer med webshop.

Jeg har nu haft min webshop i snart et år og har allerede gjort mig mange erfaringer. Blandt andet hvor dyrt det er at sende pakker. Derfor vil jeg nu dele mine erfaringer med jer så I forhåbentlig også kan spare på jeres emballage.

Regl nr. 1. Husk altid at bruge så lille en kasse så mulig, da pakken bliver regnet ud på volume og ikke på vægt og brug gerne bobbel konvolutter, hvis muligt, da de er billigere end papkasser.

Og så til mit lille fif... Hvis det ikke er muligt at bruge bobbel konvolutter, så pak det ind i kraftigt brunt papir, da det også er billigere end papkasser. Jeg skal tit sende et enkelt stykke legetøj afsted og det er meget billigere at pakke det ind i brunt papir end i en papkasse. Jeg køber det her http://karllund.dk/content/varer/bb.htm

Og så bruger jeg silkepapir i stedet for dyrt fyld i kassen. Det koster ingenting og det ser også pænt ud når kunden pakker kassen op. Selvfølgelig kommer det an på hvilke varer du sælger, men med legetøj, kosmetik, gaveartikler osv. er det perfekt at bruge silkepapir som fyld.

Jeg har aldrig fået nogle klager på ting der er gået i stykker og bruger 1-3 stykker papir pr. pakke.

Ha en god dag!

Hilsen Christina.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 15:04

Hej Christina

Tak for du delte dine erfaringer med os andre, det er brugbar information du lige videregav der tak for det.

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 16:29

Og husk at de selvfølgelig kan bruge kasserne du modtager varer i til at sende i igen. Husk at man kan skære en stor kasse ned og tape den sammen så den bliver mindre.
Og de kasse der ikke kan bruges til det, kan man skære op til pakkefyld, lige som man kan bruge plast og andet varerne har været pakket ind i til samme formål.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:29

Tak for tillæg Paw. Alle sammen ting jeg benytter mig af, men ikke lige fik skrevet ned til jer.

Godt du lige fik skrevet det ind i tråden også :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:45

Jeg vil da lige tilføje et par tips :)

Lav evt. aftale med lokale supermarked//butikker om deres brugte papkasser - næsten alle smider dem jo blot ud.

Sammenkrøllet avispapir virker også ganske fint som fyld, og er ligeledes helt gratis. ( dog ikke så fint som slikepapir :)

Tilmeldt 6. Jan 14
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 22:03

Jeg tror kunderne vil klage rimeligt meget hvis en butik pakker varerene ind i gamle aviser og sender den i brugte kasser fra supermarkedet, så meget skal man heller ikke sparer.

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 08:05

Jeg tror det kommer meget an på kundegruppen. Hvis det er kunder som er meget prisbevidste og miljøbevidste så tror jeg ikke det er noget problem.

Alle mine kunder får en seddel med når de handler hvor der er forklaret at vi sparer på emballagen for at tage hensyn til miljøet. Samtidig står der hvordan de skal forholde sig hvis der er sket noget med varen eller hvis de har fortrudt deres køb.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 08:16

Psoriasis-behandling:
tror kunderne vil klage rimeligt meget hvis en butik pakker varerene ind i gamle aviser og sender den i brugte kasser fra supermarkedet, så meget skal man heller ikke sparer.

Lige netop man kan også spare for meget.  

Tænk i øvrigt på all den tid man bruger på at samle gamle papkasser hos det lokale supermarked - den tid burde kunne bruges bedre.  Køber man fornuftigt mængde af papkasser kan de jo fås til meget få kroner.

Mvh

Ravn  

Tilmeldt 6. Jan 14
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 08:50

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:01

Psoriasis-behandling:
Jeg tror kunderne vil klage rimeligt meget hvis en butik pakker varerene ind i gamle aviser og sender den i brugte kasser fra supermarkedet, så meget skal man heller ikke sparer

Jeg har aldrig hørt en klage i 5 år, så det tror jeg nu ikke du har ret i :)

Men selvfølgelig kommer det an på kundegruppe mv.

Specielt for nystartede der må vende hver 5 øre, og som f.eks vælger en dårlig betalingsløsning ( for at spare), er det en mulighed for istedet at bruge det til en ordentlig betalingsløsning.

Med en ordentlig aftale får du nemt 50 gode ( og pæne) papkasser gratis - når du alligevel handler ind, så der er ikke noget spildtid i det - det er blot et spørgsmål om at arrangere tingene.

De fleste vil selvfølgelig efter noget tid få brug for flere, men så er dette blot supplement til de du køber.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)