Hej alle Aminoer med webshop. Jeg har nu haft min webshop i snart et år og har allerede gjort mig mange erfaringer. Blandt andet hvor dyrt det er at sende pakker. Derfor vil jeg nu dele mine erfaringer med jer så I forhåbentlig også kan spare på jeres emballage. Regl nr. 1. Husk altid at bruge så lille en kasse så mulig, da pakken bliver regnet ud på volume og ikke på vægt og brug gerne bobbel konvolutter, hvis muligt, da de er billigere end papkasser. Og så til mit lille fif... Hvis det ikke er muligt at bruge bobbel konvolutter, så pak det ind i kraftigt brunt papir, da det også er billigere end papkasser. Jeg skal tit sende et enkelt stykke legetøj afsted og det er meget billigere at pakke det ind i brunt papir end i en papkasse. Jeg køber det her http://karllund.dk/content/varer/bb.htm Og så bruger jeg silkepapir i stedet for dyrt fyld i kassen. Det koster ingenting og det ser også pænt ud når kunden pakker kassen op. Selvfølgelig kommer det an på hvilke varer du sælger, men med legetøj, kosmetik, gaveartikler osv. er det perfekt at bruge silkepapir som fyld. Jeg har aldrig fået nogle klager på ting der er gået i stykker og bruger 1-3 stykker papir pr. pakke. Ha en god dag! Hilsen Christina. |
Hej Christina
Tak for du delte dine erfaringer med os andre, det er brugbar information du lige videregav der tak for det.