Driver du en webshop? Kunne du tænke dig at mødes med andre og udvide dit netværk?
Det er nu 3. gang vi har Ecommerce Meetup i Herlev og du er hermed inviteret. Denne gang giver vi feedback på 3 af deltagernes hjemmesider og bagefter er der mulighed for at sidde og netværke.
Jeg synes ideen er rigtig god, men hvis den eneste dagsorden er at der er feedback på 3 hjemmesider, så lyder det som om at det meget hurtigt bliver en slags kaffeklub :(
Skal jeg rive et par timer ud en hverdagsaften, så skal det være en del mere konstruktivt. Så hvis det udvikler sig i den retning, så send mig meget gerne en mail - så er jeg frisk.
Holder i jer til nuværende model - så ønsker jeg al mulig held og lykke med det :)
De første 2 gange har vi startet med ca. 30 minutters oplæg, det kan spænde fra alt fra konventeringsoptimering til support.
Denne gang har vi dog valgt at tage fat i noget mere konkret, nemlig 3 på forhånd udvalgte webshops hvor vi alle kommer med feedback til dem. Jeg er helt sikker på at alle webshops vil kunne finde flere ting som anbefales her, også kan bruges på deres egen webshop.
Meningen er at oplægget skal lede op til diskussion og debat, og det har vi set de 2 foregående gange. Samtidig giver den "kaffeklub" du beskriver, mulighed for at sparre med andre ift. nye ideer som man har fået i den foregående måned.
Håber det gav dig et lidt dybere indtryk af hvad der sker!