hej derude jeg bruger office 365 og jeg kan ikke længere bare åbne alm. pdf'er de bliver omdannet til worddokumenter - til stor iritation for undertegnede kan i hjælpe? |
Download PDF-reader og brug den som default.
hej derude jeg bruger office 365 og jeg kan ikke længere bare åbne alm. pdf'er de bliver omdannet til worddokumenter - til stor iritation for undertegnede kan i hjælpe? |
www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma
Download PDF-reader og brug den som default. |
Gør som Fru Hartmann foreslår. Her er linket til download af Adobe PDF Reader: http://get.adobe.com/dk/reader/ Husk at fravælge det gratis tilbud om McAfee Security Scan, det er ikke et decideret antivirus program. Den burde spørge under installationen om du vil bruge det som standard til visning af PDF filer. |
den driller stadig jeg har nu downloadet det, men stadig samme situation.... |
www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma
Nu går jeg ud fra at du sidder ved en Windows computer: Højreklik på en PDF fil Vælg Åbn med Vælg Vælg Standardprogram.. Klik på Adobe Reader Tjek at "Brug altid det valgte program til at åbne denne type fil" er valgt, hvis ikke så klik i firkanten foran. Klik OK Derefter skulle alle PDF automatisk åbne med Adobe Reader |
perfekt tak tak nu du er igang med at hjælpe, kan du så svare mig på hvorfor og om man kan omdanne tekstfiler til word Nyt office laver dem alle om til word pad filer håber du også her har de vise sten :0) |
se bort fra sidste spørgsmål.... der var jeg lige hurtigt nok :0) God weekend alle sammen |
Du burde i Word kunne sætte det til som standard at gemme som en Word fil. Åbn et dokument i Word Klik Filer Klik Indstillinger Klik Gem I "Gem filer i dette format" sætter du det format word gemmer filer i når du bare trykker Gem. Det burde her være "Word-dokument (*.docx)" Jeg har på fornemmelsen at det er sat til RTF, så hvis du ændre det til ovenstående, så skulle det virke :) |
Tak Jacob En sidste ting: Ved du hvor man ændrer skriftstørrelse, type og farve i outlook Bruger som sagt 365 På forhånd tak |
Filer Indstillinger Brevpapir og skrifttyper Der er også her du kan sætte din email signatur (i det andet faneblad) Det var så lidt |