Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer til tryk af visitkort?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

 

Vi har fået ny visuel identitet, hvilket betyder vores visitkort skal fornyes endnu en gang.

Derfor var det naturligt for os, at rette henvendelse her på siden, da vi ved der findes Aminoer som kan klare dette.

Oplaget er ca. 150 stk. hvor de er tilpasset til 3 medarbejdere, det vil sige 50 visitkort pr. medarbejder.

NB!  Denne opgave er dog lidt anderledes, da vi kun kan levere designs til visitkortene i formater fra Photoshop dvs. PSD, JPG mv. 

Det er derfor vigtigt, at I understøtter disse formater.

Jeg hører meget gerne fra jer, og I er mere end velkomne til, at sende mig tilbud, spørgsmål etc. via privat beskeder eller mail.

Jeg ser frem til at høre fra jer Smile

 

 

 

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som en opgave der ligger lige til højrebenet for MediaMouse :) vi har tidligere modtaget visitkort fra Jesper i lignende oplag hvor designet var leveret i PSD format, da der var problemer med PDF konverteringen - resultatet var super og prisen var også fin.
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker så kan Photoshop da godt gemme i pdf-format? CS2 versionen kan i hvert fald.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er min situation du hentyder til, så kunne vi sagtens få lavet pdf'erne, men selvom PS blev bedt om det så ville den ikke tage fonts med over i PDF'en. Hvis man bøvlede tilstrækkeligt ville det sikkert lykkedes, men nu tilbød Jesper at tage i mod PSD-udgaven så det var den nemmeste løsning.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I virkelig kan nøjes med 50 visitkort hver, synes jeg, I bør overveje, om I bruger dette geniale medie på den rigtige måde.

Visitkort gør jo ingen gavn, mens de ligger i den fine kartonbox på kontoret. De skal ud og virke. Det handler om at slippe af med dem igen.

Jeg slipper af med mine visitkort på følgende måder:

1 Bytte - den mest effektive, fordi visitkortet i modtagerens hjerne bliver koblet sammen med den fysiske oplevelse af mødet. Samtidig får jeg også selv noget at huske mødet på.
2 "kuvertfyld" - Når jeg sender f.eks. salgsbreve ud, følger der et visitkort med. Visitkortet er vanskeligere at smide væk end salgsbrevet - det kan jo lige så godt komme ind i visitkortarkivet.
3 Bogmærke. Når jeg sælger min bog følger der altid et par visitkort med. Det ene er lagt i bogen som et bogmærke, hvilket inspirerer læseren til at lade det ligge dér. Så er det lettere for læseren, hvis han engang vil i kontakt med mig. Det andet visitkort kan læseren jo lægge i sin visitkortsamling.

Hvis I har lavet ny visuel identitet, bør I sende jeres visitkort ud til alle, som I tidligere har byttet med sammen med et brev om, at I nu ser sådan her ud, og at I lige vil sikre jer, at jeres kontakter har de nyeste kontaktoplysninger på jer. På den måde bliver jeres kontakter mindet om, at I eksisterer, og måske får I lov til at give tilbud på en aktuel opgave, som ellers var gået til en anden.

mvh Hans

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)