Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af iværksætterselskab ikke muligt

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny - jeg er blevet gammel. Vi er efterhånden alt for enige. 😜

Med skjult statsstøtte tænkte jeg nu mere når der skal udarbejdes vurderingsberetninger og når det går op for folk hvad det medfører af pligter rent regnskabsmæssigt at drive et IVS.

Der registreres mega mange fejl allerede nu i de mindre selskaber og bare fordi de stifter et IVS bliver de ikke bedre til regnskab af den grund. Tvært om - så stiger kravene.

Brok er fint - så længe det er konstruktivt. 👍

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:37

Henrik Koudahl:
Tonny - jeg er blevet gammel. Vi er efterhånden alt for enige. 😜
Big SmileWinkYes gamle sikkert  - eller voksne - det kan jo ikke altid undgås (uden ganske store bagdele - alternativet til at blive gammel/ældre er ikke tiltrækkende mildest talt - men på et tidspunkt uundgåeligt), men en pryd for forum er I - Vi er mange "gættere" og få som oftest ved,- i et helt ulønnet forumYes Det må være af stor værdi for forum og de som behøver svar og en stor hjælp til iværksætteri på mange plan.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Matchy.dk IVS Skrevet kl. 14:52

Lige en hurtig opfølgning på denne.
Jeg har nu stiftet IVS'et og sendt selskabet til registrering hos Erhvervsstyrrelsen. Efter et opkald til dem, blev jeg informeret om at det kunne gøres ved at sende en mail til anmeldelse@erst.dk med følgende dokumenter:
- Selskabsblanketten
- Stiftelsesdokument
- Vedtægter
- EGEN-Erklæring(erklæring om at kapitalen er til stede på selskabets konto(kan benyttes ved indskud på under 25.000kr.))
Skabeloner til alle dokumenter kan findes på virk.dk.

Jeg er klar over at der findes mange selskaber der kan hjælpe med dette, men da jeg er studerende, og skulle til at indskyde en del af min opsparing i et selskab, vurderede jeg at pengene havde større værdi for mig, end tiden det ville kræve for mig at sætte mig ind i sagerne.

Tak for nogle brugbare svar. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)