Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en portal, hvor man kan finde en partner til I/S?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj i æteren

Jeg har en masse ideer til koncepter, forretningsområder og -ideer, og jeg kan se, at en af de største udfordringer jeg har, er at holde fast i ideerne og føre dem ud i livet. Derudover kan jeg se, at det i nogle sammenhænge er smart at være større end et enkeltmandsfirma. Derfor overvejer jeg meget, om jeg skal finde en partner og stifte et I/S.

Mit spørgsmål er: hvor og hvordan finder jeg den rette partner? Findes der en portal, hvor man kan søge ligesindede? Jeg har ledt lidt på nettet, men synes ikke jeg har fundet noget konkret. Kan I komme med hints og tips til, hvordan jeg finder en makker?

Jeg takker på forhånd!
Mange hilsner
Bie
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 19:14

Jamen, det er da oplagt at benytte Amino til det.

Det er trods alt et forum for iværksætterer.

Fortæl om din projekter, så skal folk nok melde sig på banen.

Alt om både i Danmark

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:34
Det kan du selvfølgelig have ret i

Jeg er den kreative type, der er fantastisk til at få ideer og samtidig også dygtig til at facilitere kreative processer. Det er disse egenskaber, jeg gerne vil bruge indenfor mit forretningsområde. Det er også til dette, at jeg søger en partner. Måske oven i købet flere?

Jeg vil tilbyde mellemstore og store virksomheder at facilitere kreative processer samt arrangere kongresser, konferencer, mm. hvor kreativitet og idéudvikling f.eks. er temaer.

En makker skal ikke nødvendigvis matche mine stærke sider (bl.a. kreativ, idérig og igangsættende). Derimod kan det være en fordel, hvis du er mere vedholdende. Det må komme an på en prøve!

Har dette din interesse eller kender du til nogen, for hvem det må være lige i kornet, så send mig svar! Også hvis der er noget, du vil have uddybet!

Hilsen Bie
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:07

jeg ville nok holde mig fra et I/S, hvis du ikke kender partneren RIGTIGT godt...

Brug hellere de penge på at få oprettet et ApS og sikrer dig selv!
Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:15
Dato: 1/25/2006 9:33:53 AM Forfatter: Bie Andersen
Det kan du selvfølgelig have ret i
Jeg er den kreative type, der er fantastisk til at få ideer og samtidig også dygtig til at facilitere kreative processer. Det er disse egenskaber, jeg gerne vil bruge indenfor mit forretningsområde. Det er også til dette, at jeg søger en partner. Måske oven i købet flere?
Jeg vil tilbyde mellemstore og store virksomheder at facilitere kreative processer samt arrangere kongresser, konferencer, mm. hvor kreativitet og idéudvikling f.eks. er temaer.
En makker skal ikke nødvendigvis matche mine stærke sider (bl.a. kreativ, idérig og igangsættende). Derimod kan det være en fordel, hvis du er mere vedholdende. Det må komme an på en prøve!
Har dette din interesse eller kender du til nogen, for hvem det må være lige i kornet, så send mig svar! Også hvis der er noget, du vil have uddybet!
Hilsen Bie

Hej Bie!

Jeg kender 2 fyre, der har stiftet en virksomhed, der hedder Innohow www.innohow.dk og de har faktisk haft ok held med lige præcis det du beskriver. Søren (som er den ene) er dog kommet til at stå alene med det nu, da Claus (den anden) hellere ville være stand-up komiker, mv... ;-) Men det kunne da være, at han var interesseret i at få en mail fra dig...jeg mener nemlig han søger en partner....jeg har dog ikke snakket med ham i ca. 2 måneder, så meget kunne være sket....men det er i hvert fald en gut man kan stole på...! 

Mvh. Tobias 
Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:37
Hejsa.

Jeg søger en partner til mit nuværende firma og til et spændende projekt i kbh.havn

kender i nogen eller er det dig.

Jonas

22191981

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:37

Hvilken slags partner? 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)