Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brainstorming!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom jeg har undersøgt det og juridisk set er helt ok hvis jeg kalder det det, så mener jeg at man mange steder i verden ikke kender Skagen og derfor vil det være smartere at vælge noget der ikke indeholder ordet...

Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

At Skagen ikke er kendt af alle, betyder måske ikke alverden. Skagen ure er jo kendt i en lang række lande, selvom det godt nok går under skagen designs, så vidt jeg husker.

Skagen bliver jo også branded i mange andre sammenhæng, og kan måske være en fordel. Men du har ret i, at der også er ulemper - specielt hvis du skal sælge på internationalt plan. Men med den rigtige markedsføring, kunne det jo være ligeså godt som alle mulige andre navne - og så kan du også kæde en historie på navnet.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:02

Hej Mette

Hvorfor ikke lade Danish Design indgå som er verdenskendt for kvalitet og fedt design - og som i flere lande er et statussymbol. Læs fx mere om danske designere der er med på de store meser bl.a. i New York - mener du bare kan Google - danske designere - ellers læs mere på Dansk Design Centers sider.

Forslag - hvor smykker/jewellery ikke indgår :-) :

DanishDesign4you.

4youdanishDesign.

DanishDesign4u. 

4uDanishDesign.

DanishLuxery.

DanishLux.

DaneLuxery. 

Alt selvfølgelig med et flot layoutet logo -ordene måske lidt lange at taste ind!  Nå - det var hurtig branstorming herfra.

Mange hilsner Helle

www.go-pilot.com 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:55

Allesammen rigtig gode navne - men kender du det med at man har fået en idé i hovedet og den er svær at slippe?

Jeg har sammen med at par af designerne fået den idé at det skal hedde noget der er et ord i sig selv....det er svært at slippe!

Men tusind tak for bidraget :)

Mette

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:25

Hej mette kom lige forbi!

MetteSkagen:

Når jeg tænker eksklusive smykker, så tænker jeg på opmærksomhed, selvtillid, luft, ro, skønhed, at være ulig alle andre, at tage sig selv alvorligt på den gode måde, at gøre noget ud af sig selv.

Blev inspireret af følgende " at være ulig alle andre" - Hvad med:

Navnet:
UnevenBetter

Og måske det kunne tåle dette:

DanishUnevenBetter - det er langt men miundret ik´ og giver også mening for læseren noget med "ulige bedre"   

Og kan således indgår i mange af dine tekster som eks. 

UnevenBetter - levere ........ baseret på verdenskendt Danish Design

Men du er måske afklaret med et navn? 

Hilsen john  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)