Jeg ønsker at få "firmanavn.dk" - men dette er i brug. |
Hvad hvis du får et Cvr nummer og du så prøver købe det domæne og ejeren vil ikke sælge den ?
Hvad gøre du så ?
Jeg ønsker at få "firmanavn.dk" - men dette er i brug. |
Hvad hvis du får et Cvr nummer og du så prøver købe det domæne og ejeren vil ikke sælge den ? |
Så har jeg kun den mulighed at kalde den www.firmanavn-shop.dk eller i den dur.. |
Jeg tror ikke du må have et domænenavn som ligge tæt på en anden. Men håber nogen kan besvar dit spørgsmål med sikkerhed |
Lad være med at spekulere så meget over om firmanavn og domænenavn er det samme. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jamen enig Jens Andersen Iøvrigt er det ikke vigtigt om CVR eller domænenavn kommer først En personlig virksomhed hedder først og fremmest ens navn og man kan ændre det navn man giver den (kan man også med selskaber i øvrigt) ganske billigt, så det er ikke overvejelsen men er i mine øjne klart way to go. En del ville sikkert ha grinet af at nogen ville kalde en webshop Zalando.dk meeeen - det ser vel ud til gå ret rimeligt alligevel vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Jeg har lige købt domænenavn i går, og jeg skal først søge om CVR registrering her til januar ;) så håber sgu ikke navnet bliver snuppet i mellemtiden.. hvilket også er grunden til jeg holder det tæt til kroppen ;) |
Hvis du HAR købt domænenavnet, så er det jo dit, hvadenten du er privat eller i selskabsform. Hvis du har modtaget dit ejerskab fra DK-Hostmaster, så kan du frit tale om dit domænekøb. |
Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!
Jeg har ikke modtaget det endnu, grundet ferie vil jeg tro :) |
Der er jeg ikke enig med jer.. Jeg søger et navn, som jeg både kan have til webshoppen - og som senere skal være fysisk butik - derfor skulle folk gerne ku kende mig ud fra ET navn.. ;) |