Hej. Jeg skal til at have fornyet min webshop og er nu på jagt efter en ny løsning. Mvh. Mig |
I bunden af deres hjemmeside er der et link til dokumentation: http://doc.shoporama.dk/Forside
Hej. Jeg skal til at have fornyet min webshop og er nu på jagt efter en ny løsning. Mvh. Mig |
SUPER... Tusind tak for hjælpen :-) |
Nu har jeg kikket denne vejledning igennem og det er godt nok ringe... Hvis de forventer at amøbaer som mig skal benytte deres webshop system, så må de altså præstere lidt mere en dette sk. vejledning. Hvis man f.eks. klikker på "Ofte stillede spørgsmål" Kommer man inde på: "Hvordan lander en fugl".
|
Hey Boombastic! Prøv en demo hos SmartWeb & prøv samtidigt at se om hjælpevideoer/manualer er det du gerne vil have. Hvis det opfylder dine behov hjælper vi dig gerne igang. Godt Nytår. |
Hej Boombastic. Jeg er den ene mand bag Shoporama. Vi ved godt, at det er lidt op ad bakke og derfor har vi også her i julen haft møde med en designer, som i er i færd med at give det hele en overhalning, så det bliver meget mere brugervenligt at komme i gang. Vi har bare været lagt ned af vores egen succes. Det er jo i princippet fint nok, men vi kæmper for at automatisere flere ting og gøre det mere selvbetjeningsvenligt. Nu ved jeg ikke, hvad dit budget er, men for 16-30.000,- kommer du langt ved en af vores designpartnere. Du kan se et par eksempler på shops, som Imeno har lavet her. Ellers er du altid velkommen til at skrive til support@shoporama.dk så skal vi hjælpe dig alt det vi kan. Godt nytår Morten |