Jeg har et I/S med en partner. Vi driver flere foretagende i dette I/S, og hvert foretagende har vi givet hver sit navn. Fx. FIRMA I/S er vores virksomhed. Herunder har vi 2 aktiviteter som vi fx. har kaldt: ABC og DEF. De to aktiviteter er registreret med hver deres bi-branche.
Hvis jeg skal købe noget hjem til DEF afdelingen, må jeg så gerne bestille det som DEF I/S og naturligvis bruge det CVR nummer der er tilknyttet FIRMA I/S? Ville det være forkert/ulovligt at føre regnskab på den måde, eller er det OK?
Samme med at sende fakturaer ud, må vi gerne skrive ABC I/S, igen med det CVR nummer der er tilknyttet FIRMA I/S, på faktura, og sende til en kunde?
Hvor ville det bare være NEMT hvis Binavne-funktionen ikke kun var forbeholdt selskaber. :(
Og har lige en tilføjelse, måske har det ikke meget med start tråden at gøre, men jeg gider ikke lave en ny tråd med det..
Kan man skifte mellem flere fakturaskabeloner i Billy's Billing? Fx. hvis jeg skal sende en faktura ud for ABC kan jeg så have en skabelon med ABC's logo? Og samme med hvis jeg skal sende en faktura ud for DEF, med dét logo? Selvfølgelig med samme CVR nummer og samme løbenr.