Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at teste Kortholderen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så kom dagen endelig, hvor jeg bede jer om at hjælpe med at teste min app. Appen kan indtil videre kun downloades til IOS. Download den her.

Ideen med appen, er at opbevare de fleste former for kort, herunder medlemskort, klubkort, sygesikringskort, visitkort osv.

Jeg vil være rigtig taknemmelig, hvis i vil komme med feedback herpå, selvfølgelig hvad i syntes er godt, men også mindst ligeså vigtig, hvor kan jeg forbedre den. Kom også gerne med feedback til hjemmesiden Kortholderen.dk

På forhånd MANGE TAK

og selvfølgelig Glædelig Jul til jer alle derude!!

Med venlig hilsen

Steffen
Kortholderen

Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på

nytregnskab.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:10

Hej Steffen,

Jeg vil starte med at sige, at jeg kun har kigget på hjemmesiden. Det er et fint produkt, men hvad vil I gøre med de kort, som man skal køre fysisk igennem en terminal?

Guiden på hjemmesiden kunne også laves som videoer som et alternativ.

Se evt. " target="_blank">denne video. Den handler om produktet "Coin".

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:31

Hej Simon Mark

Tak for dit svar!

Med hensyn til de kort der SKAL køres igennem terminalen, er der heldigvis ikke mange af dem. Langt de fleste kort er udstyret med kortnummer eller medlemsnummer som gør det alligevel kan bruges.
Dog er det inde i vores planer såfremt det bliver en succes, at så snart du har kortet inde i kortholderen, skal den kunne koble på butikkens kasseapperat så snart du er i nærheden.

Vi har også tænkt på at få lavet en video da det er en rigtig god måde at vise selve produktet på! Vi mangler bare lige at finde en der kan hjælpe os med ar få lavet en rigtig god video!

Igen mange tak for dit svar!

Mvh. Steffen

Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på

nytregnskab.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)