Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overblik over bankernes tilbud?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender til et sted hvor man kan få et overblik over hvad det koster at oprette og have en konti hos de forskellige banker her i landet?

Indtil videre har jeg selv samlet følgende data som forhåbentlig også kan hjælpe andre.
Jeg har taget udgangspunkt i den billigst mulige konto der tilbyder netbank og betalingskort.

Danske Bank - 24/7
Oprettelse som erhvervskunde: 750 kr.
Månedtlig gebyr: 0-100 kr (afhængig af hvor stort ens engagement er - 100 ved under 75.000 kr, 0 ved mere end 750.000, 50 ved indimellem.)

Nykredit
Årligt gebyr: 1000 kr

Nordea - Erhverv - 70336060
Gratis under forudsætning at man tilmelder sig gratishverdag, hvilket vil sige man får betalingsoversigter mm. leveret elektronisk istedet for på tryk

Jyske Bank - Netbank Erhverv
Oprettelse: 500 kr
Kvartal gebyr: 50 kr

Sydbank
?
Spar Nord
?
FIH erhvervsbank
?
Arbejdernes landsbank
?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

www.mybanker.dk er det nærmeste du kommer det. Det er bare ikke voldsomt anvendeligt, for det du oplever vil være meget forskelligt fra person til person. Nogen vil har tæt tilhørsforhold til en bank og let få gratis erhvervskonto, andre vil ikke kunne - i samme bank. Det er med andre ord ikke noget standard når vi taler erhverv men forskelligt fra person til person, mindst lige så meget som fra bank til bank - og oftest lettest i en bank der kender en

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)