Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af en App

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Dalmose
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg sidder med en ide til en App.

Jeg har uden held prøvet at finde en jeg kan bruge. men uden held. Derfor er jeg kommet fremtil at jeg selv vil lave en.

jeg har siddet og google det lidt men fandt ikke nogle sider der kunne hjælpe mig.

App'en skal have en GPS funktion, så når jeg køre en i et bestemt afmærket område skal pop up med et skærmbillede hvor jeg skal indstaste nogle oplysning om hvad jeg skal lave i det angivende område. 

Men kan jeg selv lave den, er der nogle simple programmer jeg kan finde ud af at bruge uden at være proffesionel?

Eller skal jeg betale for at få den lavet? og hvad koster det at få udviklet en app?

Hilsen

Lars Bo Thordahl Sørensen

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Der findes et hav af "rapid development tools" hvormed en "ikke programmør" kan lave en simple app. Problemet er at man løber hurtigt hoved mod en mur hvis man vil lave lidt udover det normale.  Min erfaring er derfor at hvis du skal lave en app så kan du lige så godt bide i det sure æble og får den udviklet i et rigtigt programmerings sprog frem for at bruge rapid development tools. 

Alle kan lære at udviklet i Xcode, Eclipse eller .net (Windows telefoner) men det tager tid.

Hvis jeg var dig så ville jeg enten:

1. Lære at udvikle (den lange vej med stor sikkerhed fordi du ikke er afhængig af andre). Det kræver dog at du interesseret i at bliver IT udvikler.

2. Alliere mig med en som kan, vil og har tid til at udvikle en app og så lave en virksomhed med ham/hende.

3. Betale et firma til at lave appen (den dyre men sikkert hurtigste vej). Vælger du denne vej så husk at du skal have 100% råderet over kildekoden.

Prisen på en app afhænger af mange ting, herunder hvad der helt nøjagtigt skal laves. Når du har fået en pris så multiplicer den med PI (3.14) så har du den rigtige prise. No joke.

Til sidst så husk på at selvom du har verdens bedste app så er der en kæmpe opgave i at få den markedsført, det tager tid og koster blod, sved og tåre. 

Held og lykke med appen.

Med venlig hilsen,

Peter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)