Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan tilbyde billig men god SEO løsning

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ulstrup Bygade 3a
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Fra  i-stampe Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip,

Har du nogen god ide til et godt sted at lave en hjemmeside. Det skal være til en overkommelig pris. Der skal også følge et betalingssystem med.

Hilsen Andreas

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 06:52

Det billigste er en opensource løsning, hvor du selv laver alt (eller betaler dig fra det).

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:02
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Børnekluns Skrevet kl. 11:27

MMASHOP.DK:
Det billigste er en opensource løsning, hvor du selv laver alt (eller betaler dig fra det).

Jeg har selv valgt Eshop+, deres side er bygget på opencart, som jeg synes er relativt nemt.

Det har dog kostet lidt ekstra for mig at have den hos dem, men jeg tror det er givet godt ud når man som jeg intet vidste om at lave webshops.

Men du kan jo bare downloade Opencart og prøve, det koster ikke noget :)

//Philip 

Ejer af Børnekluns

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 15:18

Du kan starte med at google dem for at se om der klager over dem.  Derefter som minimum ville jeg bede om et par referencer og mulighed for at ringe til deres kunder for at høre om de var tilfredse med servicen, og hvilke resultater der var opnået (læs trafik til siden, og endnu bedre konverterende trafik, så man virkeligt kunne måle værdien). 

Hvis de har været glade for servicen, så tjek alligevel de links de har i ahrefs.com, da du vil sikre at du får relevante links til din hjemmeside, istedet for trash som splogs eller fra den lokale karateklub. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 18:00

Hvad er budgettet? Kender måske én der kan hjælpe. :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)