Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikon søges til nyt software produkt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brug for et tilbud på design af et ikon i hhv. 16x16, 24x24, 32x32 og 48x48 i GIF format til et nyt produkt, vi lige har lanceret. Produktet kaldes Gantt for Outlook og er en Add-in til Outlook. Produktet viser opgaver og projekter i Gantt oversigter og giver mulighed for nemmere tidsstyring.

Jeg har brug for et forslag til design, pris og leveringstid.

Du kan få indtryk af produktet her: http://www.completesoftware.dk/default.asp?id=22&mnu=4

Hvad er et Gantt Chart?: http://www.completesoftware.dk/default.asp?item=3&ACT=90&kbid=4

Mvh,

Claus Lysholm

Fra Græsted
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende... "små" opgaver er gerne store udfordringer.

Jeg laver gerne de 1x4 iconer - prisen er 1.600 + moms. Jeg kan levere "first cut" på mandag (24/9)

Har tidligere lavet iconer til bl.a. Mærsk Oil.

Kan I evt. vise andre iconer, som I kan li' designet på - evt. iconer, det nye icon skal matche? 

Fra Allerød
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt.

Det skal signalere styring af tid, opgaver, projekter. Produktet hedder "Gantt ..." så om det skal ligne tidslinier/projektoverblik - måske, men jeg er åben for andre bud. Hhmm - mon det skulle have snerten af et Outlook ikon præg, da det nu er en Add-in til Outlook - det kan ikke køre uden Outlook...? - Måske...

Jeg er ked at at sige at "det skal ligne dét eller dét logo/ikon" præcist. Lad mig bare sige, at det skal være up-to-date design, de skal være hhmm flashy/flotte. Noget med noget skyggeeffekt, spejlrefleks-agtigt ser godt ud, synes jeg. Men igen, enkelthed er altid en vinder - det skal i hvert fald være muligt at se, hvad det ligner også i 16x16.

(Du kan godt se på beskrivelsen, at jeg ikke er grafiker, ikke). Du er velkommen til at ringe til mig på 20222823, eller sende mig nogle links på forskellige eksisterende icon layouts, så du kan spore dig mere ind på min smag.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)