Nu har jeg længe brugt Gigahost og har også overordnet været tilfredse. Dog er der nogle få ting der ikke rigtig fungerer og selvom jeg er god til mange ting er jeg heller ikke bleg for at indrømme, at hosting ikke er min stærke side
I forbindelse med vores nye community / hot or not site skal vi bruge nyt hosting. Det skal kunne bære en del trafik, men vigtigst af alt, så skal vores mails a la "Velkommen til hotlisten.dk - Dine login info er..." eller "Du har modtaget ny post på hotlisten.dk" osv... ikke ryge i uønsket post ved f.eks. hotmail. Jeg har endnu ikke lavet alle de vanskelige SPF records osv. på hotlisten.dk, da jeg forgæves har brugt adskillige timer på andre domæner der hostes af gigahost.
Så nu er jeg interesseret i at finde en ny og vil gerne betale hvad det koster. Jeg har forsøgt med MANGE forskellige hostudbydere, og der er ALTID noget der ikke fungerer.. desværre...
Jeg har hostdomain.dk og hvis vedkommende er interesseret i bytte i vis omfang, vil det være at foretrække, men det er bestemt ikke noget krav.
Så... kan du tilbyde eller henvise til en hostingudbyder, så vil jeg meget gerne høre fra dig...
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Vi laver hosting der "bare virker". Det fungere på den simple måde at du siger hvad du skal bruge og så laver vi det :)
Hvis du kan fortælle om nogen af de problemer du har haft, samt hvad du skal bruge så laver vi et system til dig som er sat op til _dig_ efter dine behov. Hvis noget ikke passer dig ændrer vi det bare. Det er selvfølgelig lydt dyrere end en ganske almindelig webhosting men dine behov lyder også til at være en smule højere end dem som de fleste gennemsnits webhosting kunder har.
Hvis du er intresseret kan du give mig et kald på 70 220 627 så tager vi en snak om hvad du har behov for :)
Vi har stødt på mange problemer løbende, men det mest irriterende for tiden er, at vores mails, der bliver sendt via gigahost ryger enten i uønsket post eller kommer slet ikke frem, når der sendes til hotmail konti.... Og det er jeg rimelig træt af :)
Jeg giver dig et kald imorgen, så tager vi en snak om det.
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Jeg er på farten hele dagen imorgen, så tag fat i mig på mobilen istedet.
Mobil: 405 11 627
Det med mail kan være en kamp at få igennem, det rigtige for jer ville nok være at lave jeres eget mail-relay. Det tager godtnok noget tid men så har i også selv 100% kontrol over. Men det tager vi bare imorgen på telefonen :)