![]() |
Advokat Jacob Berner Rue:Hej Ib
Enneagrammet er et meget præcist psykologisk værktøj baseret på 9 grundtyper, som bl.a. kan anvendes til at forudsige adfærd.

![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvom det snart er jul, er det vel ikke alle der er i gavehumør. Måtte selv sende en stævning af sted i går til Aalborg, pålydende ca. 28.900 kr. |
Jeg har ikke hørt fra modparten siden! Jeg har tænkt mig grundigt om henover jul og nytår og nået til at jeg stadig ikke vil bøje mig. I går gik der en klage afsted til revisornævnet. Nævnets sagsbehandlingstid er desværre op til 12 måneder. Jeg har desuden netop talt med min forsikring for at høre om retshjælp. Den bliver næppe brugbar, medmindre modparten stævner mig. Man rådede mig desuden til at få sagens holdparhed vurderet hos en gratis advokathjælp. Det tror jeg at jeg vil gøre. |
Har du overvejet hvor meget arbejde du har foran dig nu? |
Din anke til revisornævnet bliver med alt sandsynlighed afvist, da nævnet ikke tager stilling til sager om honorar, men alene det erklæringsarbejde, jf. Revisorlovens pgf. 43, jf. I øvrigt pgf. 1, stk. 1. |
Statsautoriseret revisor - København
Christian nu ved jeg ikke om du kender sagen mere end os andre men det er vel ikke honoraret der er det egentlige problem, men mere at revisor qua for sent leveret arbejde har kostet sin klient bøder fra både SKAT og Erhvervsstyrelsen. Men hvis jeg var trådstarter ville jeg nok have valgt advokatvagten først og så en klage..... /Henrik |
tager advokatvagten klagesager fra erhverv. Jeg troede det var helt udelukkende for privatpersoner - mente de SKULLE afvise alt som har med erhverv som klager at gøre? (og trådstarter klager vel som erhverv) vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
@Peter: Nej, men jeg synes det er så mange penge at jeg kan bruge rigtig mange timer på det i forhold til min relativt lave timepris på min hovedforretning. @CEF: Jeg mener nu nok min klage er begrundet i det faglige arbejde, når jeg står med bøder fra E&S og SKAT på mindst 26.000. Responsumudvalget har jeg ikke hørt om før, så det må jeg jo nok også lige sætte mig lidt ind i. @Henrik: Ja, det kan du have ret i med at starte med advokatvagten, det ville jeg nok have gjort hvis jeg havde tænkt således i tide. Nu er klagen afleveret, så må jeg tage den der fra. @John: Det tror jeg da. Så vidt jeg kan se tager de i mod alle typer sager, og mit forsikringsselskab burde jo ikke henvise mig hvis det er spild af min tid. Men det får vi se i morgen kl. 16-17! |