Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO i Aalborg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har fået en forespørgsel fra en kunde, der gerne ville have lavet noget SEO på sine websider. Men jeg ved at det ligger ud over mine ekspertiseområder og derfor skal jeg bruge noet assistance.

Kan nogen af jer anbefale et firma med viden om SEO i nærheden af Aalborg? Gerne et firma med skalerbare løsninger, da jeg ikke ved hvor meget kunden er interesseret i at betale. Jeg HAR fortalt ham at det hverken er billigt eller en eegangsinverstering, men derudover vil jeg bare formidle kontakten.
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 13:39
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 00:00
Hej Ellegaard

Jeg bor til gengæld LAAANNGGT væk , men derfor kan
jeg godt hjælpe Dig/Din kunde alligevel!

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:20
Hej Thomas.

Det er jo altid sjovt at kigge i kortene hos Dem der tilbyder søgemaskineoptimering.

Hvad søren er det lige dér sker for Jer her:?

<head>
<title>REKLAMEBUREAU Concept Interest - få effekt for hver en krone! </title>
<meta name="description" content="Reklamebureau med marketing, branding, reklame, teksforfatning og kampagner. Anderledes end de fleste reklamebureauer.">
<meta name="keywords" content="reklamebureau, reklame, markedsføring, webdesign, marketing, pr, kommunikation, kampagner, koncept">
<noframes>
<b>
<h1>Reklamebureau - vi skaber resultaterne</h1>
<h2>Reklamebureau Concept Interest B2B og B2C- vi skaber succeser for vores kunder</h2>
<h2>Kommunikation, marketing, design og strategi</h2>Reklamebyro eller reklameburo - vi er til det hele.
</b>
</noframes>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=utf-8">
<link href="ci2004.css" type="text/css" rel="stylesheet" media="all">
<link href="/favicon.ico" rel="shortcut icon">
</head>

Èt noframes attribut i head sektionen? Øhh.. Det er meget teknisk, i know, men det er sgu ikke særlig god stil med DRØN HAMRENDE UKORREKT html hos et firma som det burde være helt korrekt hos..

Anyways, bare mit bitch of the day!
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:55
Dato: 1/24/2006 11:39:48 AM Forfatter:ellegaard

Hej!

Jeg har fået en forespørgsel fra en kunde, der gerne ville have lavet noget SEO på sine websider. Men jeg ved at det ligger ud over mine ekspertiseområder og derfor skal jeg bruge noet assistance.
Kan nogen af jer anbefale et firma med viden om SEO i nærheden af Aalborg?

Hej

Har lige sendt dig en privat besked, med kontaktinformation. Hvis du hiver fat i os, og det resulterer i en opgave, er vi selvfølgelig heller ikke afvisende overforen form for økonomisk kickback
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)