hej kære Amino folk og vedhæng .. Som overskriften.. Hvordan skal man forholde sig mht. at tælle (regnskab)? Nu er jeg af typen som ikke stoler på systemet, at de selv regner det ud (lol)- så jeg er igang med den store tegne tegne, regne regne. Mit spørgsmål er såre simpelt (håber jeg). Hvordan regner de? Jeg formoder at de regner pr. uger, men under dagpenge får man jo kun hverdage udbetalt - så i realiteten skulle man egentlig ikke sige xx uger, men xx uger minus 2 i xx(antal weeks)? Håber nogle kan give mig svaret eller ihvertfald give en god diskution på hvorfor og hvordan. God jul, go' karma osv herfra. |
Jeg TROR faktisk fejl i systemet var opdaget for længe siden, så mit udgangspunkt ville være, at tro på det var OK med at det fungerede. Omvendt, hvis nogen vil hjælpe med at give dig sikkerhed for, at der ikke snydes i forhold til dig, så fint med mig. Jeg ville fokusere 100% på at komme ud af systemet, men selvklart skal beregningen være retfærdig - det er bare et meget lille fokus i forhold til det, at komme ud af systemet synes jeg
God Jul til dig også vh John Hannover