Hej. Jeg står og vil starte min egen virksomhed med handel indenfor drengetøj. Jeg søger primært de lidt dyrere mærker: Hackett og Ralph Lauren, hvis du har noget eller kan skaffe noget så skriv til mig på: kasper-nielsen95@hotmail.com - jeg kræver at det er ægte varer.. Mvh Kasper |
Hej Kasper, det er en svær ting du gerne vil starte. Medmindre du kan få en rigtig, rigtig god kontakt, så er det sindsyg svært at få de to nævnte varer, hvis ikke det skal være overproduktioner eller restvarer (og her er det også svært, hvis det skal være ægte). At have en fast leverandør af de to mærker er næsten umuligt uden at have kontakter i branchen. Jeg vil anbefale dig også at finde nogle andre mærker, som ikke er såååå eksklusive, at sælge :)
Derud over skal du være klar over, at indkøb af disse mærker er meget høj. Du skal ikke forvente at få dem til 2/10-1/10 af butiksprisen. Jeg kan måske hjælpe dig med et par enkelte eksklusive mærker, hvis du skriver en pm eller en mail til donny794@gmail.com, så kan vi snakke om det :)
Mvh. Daniel