Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at finde virksomhedsnavn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hiller'd
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dejlige Amino'er! 

Jeg står og er igang med at lancere en webshop med henblik på at gå internationalt. Jeg mangler bare et virksomhedsnavn og jeg er VIRKELIGT på bar bund. Vi hører til i Grill-Verdenen men kan desværre ikke komme ind på produkt da det endnu ikke findes på markedet endnu :). 

Ville sætte stor pris på hvis nogle kunne komme med nogle idéer til dette.

Mvh

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Grillerød er mit bedste bud ud fra de sparsomme oplysninger.

Hans

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Danish barbeque

Fra Hiller'd
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans.

Drømmen er at gå internationalt med et unikt navn som f.eks Weber har. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Trendmonkey.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus!

Når du nævner Weber, så har Weber, efter min overbevisning, ikke noget med grill at gøre. Det er derimod et tysk/jødisk efternavn ;-)

Så sæt dig ned og smid nogle tilfældige bogstaver, dele af ord eller lignende sammen: Agera, Dinero, Arla, Lego etc. 

Alle navne lyder sjove/pudsige de første mange gange man siger dem, men det handler om at vænne sig til dem, og gøre netop dit navn til et brand. Derefter er der sgu ingen, der tænker videre over navnet. Det skal bare være nemt at huske.

Jeg håber du kan bruge det til noget :-)

Christoffer

Fra Hiller'd
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du forstod hvor jeg ville hen Christoffer! 

Ved godt at Weber ikke er et "unikt" navn. Men da jeg ikke kan bruge mit eget efternavn, må jeg jo finde på et helt fra bunden af. 

Personligt er jeg ikke verdens mest kreative person, så det var der jeg ville se om jeg kunne finde hjælp herinde :).

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Trendmonkey.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt fair! 

Min første tanke var Mahav - kort, nemt og så er der højst sandsynligt ikke andre der hedder det. Ja, det lyder måske åndssvagt, men som sagt handler det nok om at vænne sig til det. Du kan også tage udgangspunkt i Mahav, og så begynde at tweake det lidt. Byt nogle bogstaver ud osv. Kom lynhurtigt frem til Magma, hvilket er smeltet klippemateriale - det er sgu da ikke langt fra grill ;-)

Det er bare at prøve sig frem! Cool

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus Havrilo:

Vi hører til i Grill-Verdenen men kan desværre ikke komme ind på produkt da det endnu ikke findes på markedet endnu :). 

Ville sætte stor pris på hvis nogle kunne komme med nogle idéer til dette.

Hej Magnus,

Hvad med at bruge nogle internationale betegnelser for noget der er grillrelateret så?

Eksempelvis:

Smolder 

Broil

Sear

Du kan jo eventuelt starte med at brainstorme på danske betegnelser og så se hvad der lyder spændende på andre sprog. 

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra Hiller'd
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg gjort på Latin men der er ikke noget der lige helt fungerer :).

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus Havrilo:
Drømmen er at gå internationalt med et unikt navn som f.eks Weber har. 

Hvis produktet skal lanceres internationalt, går jeg ud fra, at I skal bruge et navn, som kan registreres i .com? Gode navne i "Weber" klassen er alle registeret i .com og kan ikke fås gratis og de bedste koster kassen - Kan I nøjes med mindre, så er der forskellige muligheder (også gratis) men det er svært at hjælpe, uden at vide noget om produktet, skal navnet fx. være relateret til (eller noget der giver associationer til) grill eller vil I hellere have et rent brandnavn?

Hilsen Teddy

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)