Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg hjælper med alle typer tekstproduktion, oversættelse, korrekturlæsning m.m.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du hjælp, til oversættelse af tekster til hjemmesider eller lign, så lad mig hjælpe. Jeg kan hjælpe med oversættelsen af stort set alle tekster engelsk><dansk og kan også tilpasse teksterne til den ønskede målgruppe.

Jeg kan også hjælpe dig med forskellige kommunikationsopgaver som f.eks. at formulere tekster til hjemmesider, korrekturlæsning af allerede produceret tekst osv.

Jeg er uddannet cand.ling.merc med hovedfagene marketing og engelsk.

Lad mig høre fra dig hvis du har nogle spændende projekter.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:30

Velkommen til Amino, Stine.

Du er allerede nået langt i forhold til mange andre ved at poste dit tilbud her.

For at gøre dig endnu mere interessant ville jeg og andre have brug for noget helt konkret at forholde os til:

1. Hvad tager du for at oversætte / omskrive en almindelig A4 side fra dansk --> engelsk?

2. Hvad tager du for at oversætte / omskrive en almindelig A4 side fra engelsk --> dansk?

3. Har du referencer du stolt kan vise frem?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 14:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Mange tak for dit indlæg og dine kommentarer. Jeg vil meget gerne uddybe baggrunden, for min søgen efter opgaver her på Amino.

Jeg blev færdig som cand.ling.merc i starten af august i år, og fødte den 13.august verdens smukkeste, sødeste og mest velskabte pige på denne jord Big Smile