Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg hjælper med alle typer tekstproduktion, oversættelse, korrekturlæsning m.m.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du hjælp, til oversættelse af tekster til hjemmesider eller lign, så lad mig hjælpe. Jeg kan hjælpe med oversættelsen af stort set alle tekster engelsk><dansk og kan også tilpasse teksterne til den ønskede målgruppe.

Jeg kan også hjælpe dig med forskellige kommunikationsopgaver som f.eks. at formulere tekster til hjemmesider, korrekturlæsning af allerede produceret tekst osv.

Jeg er uddannet cand.ling.merc med hovedfagene marketing og engelsk.

Lad mig høre fra dig hvis du har nogle spændende projekter.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:30

Velkommen til Amino, Stine.

Du er allerede nået langt i forhold til mange andre ved at poste dit tilbud her.

For at gøre dig endnu mere interessant ville jeg og andre have brug for noget helt konkret at forholde os til:

1. Hvad tager du for at oversætte / omskrive en almindelig A4 side fra dansk --> engelsk?

2. Hvad tager du for at oversætte / omskrive en almindelig A4 side fra engelsk --> dansk?

3. Har du referencer du stolt kan vise frem?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 14:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Mange tak for dit indlæg og dine kommentarer. Jeg vil meget gerne uddybe baggrunden, for min søgen efter opgaver her på Amino.

Jeg blev færdig som cand.ling.merc i starten af august i år, og fødte den 13.august verdens smukkeste, sødeste og mest velskabte pige på denne jord Big Smile

Jeg havde, efter 7 års studier på CBS, glædet mig meget til at gå hjemme i et års tid med min lille pige, men måtte efter kort tid erkende at der ligesom manglede noget indhold i min hverdag. Jeg savnede at blive fagligt udfordret og at beskæftige mig med sprog og kommunikation.

Så var det jeg oprettede en profil her på Amino - i håb om at nogen sad derude og kunne bruge min hjælp.

Jeg har måske 2 timer om dagen til at lave de her opgaver i, da jeg fra starten besluttede, at arbejdet måtte vente til min lille pige sover om aftenen, så det ikke skal være på bekostning af min tid sammen med hende. 

Jeg vil gerne understrege, at jeg hverken er professionel translatør eller regner med at tjene kassen på de her 'småopgaver'. Men jeg har haft rigtig mange lektioner og opgaver i tekstproduktion og engelsk, samt dansk grammatik. Derfor føler jeg, at jeg kan tillade mig, at tilbyde at løse opgaver af denne type, for andre. Jeg gør det udelukkende for at holde mig selv i gang og føle at jeg gør en forskel uden for husets 4 vægge og kan ikke komme med en fast pris pr.side. Jeg tager det som 'kunden' vil give (med forbehold!), det vigtigste for mig er, at jeg synes det er en spændende opgave. 

Jeg ved ikke hvad du mener med referencer, da jeg aldrig har haft et fast job hvor jeg har løst denne type opgaver, men jeg har fået nogle rigtig positive tilbagemeldinger fra de virksomheder som jeg indtil videre har lavet oversættelser og produceret tekster for. Jeg vil da gerne citere nogle af de tilfredse 'kunder' men jeg ved ikke om det er tilladt at oplyse deres navn og firma, uden at have fået accept fra dem først?

Venlig hilsen,

Stine

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:24

Stine Lynggaard:
men jeg ved ikke om det er tilladt at oplyse deres navn og firma, uden at have fået accept fra dem først?

Du vil i hvert fald stå dig bedre med dem, hvis du lige clearer med dem først Smile

Jeg startede selv næsten på samme måde. Og selv om jeg nu er havnet i en helt anden branche, tæller den slags erfaring også rigtig godt på den "personlige bundlinje"

Held og lykke med det

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:41

Hej Stine

Tak for dit svar.

Som læser af dine ydelser har man brug for at vide 2 ting:

1. Hvad får jeg? - Linker du til noget, der ser super gennemarbejdet og professionelt ud eller noget man selv kunne gøre bedre?

2. Hvad koster det? - Sælger du 1 sides oversættelse til 50 kr. eller 500 kr. eller 5.000 kr.?

Hvis du effektivt skal sælge dine "bløde" serviceydelser, så bliver du nødt til at indikere hvor du er på skalaen for at gøre folk interesserede.

Hvis du ikke i det mindste kommer med nogle indikationer, så vil din tråd her hurtigt drukne i glemslen af Amino's eviget kørende system, der placerer gamle kommentarer bag nye.

Venlig hilsen,
Christian

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 16:10

Tak for dit indlæg, Birte Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)