Har lanceret en lille webshop i slutningen af november og finetuning er gået i gang. Ville dog sætte pris på lidt feedback da jeg jo gerne vil have tunet det hele. 1. Bruger venlighed Hvordan synes I siden er at bruge, er den logisk bygget op? 2. Mangler Hvad synes I siden mangler? Er der noget information eller andet der skal op. 3. Hjælp til at lukke salget Alle gode tips til hvordan jeg bedst får lukket et salg når kunden er kommet ind på siden vil blive værdsat. :-) 4. SEO Det er som sagt en meget ny side, men vil gerne få siden op på søgeord som usb powerbank, powerbank, powerbanks etc. Er pt. i gang med at opdatere billeder, billedtekst, meta samt forsøge at SEO optimere teksten på siderne, men lidt hjælp til hvordan jeg bedst /hurtigst / nemmest kommer i top på side 1 vil være super. Har i december kørt noget adwords/bing kampagne og det er gået rimelig fint, men det ville være lækker med en lidt højere konverterings rate. Folk vil oftes se forsiden først, men når vi kører kampagne kommer de oftest ind på siden med special tilbud først, webside: www.usb-powerbank.dk Håber I kan hjælpe en ny og lille butik med et par gode råd. på forhånd tak Frederik |
feedback på min nye webshop ønskes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)