Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt indhold på siden fra start eller "drypvis"?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at få lavet en hjemmeside vedr. bookmakere. Jeg sidder i øjeblikket og skriver anmeldelser af dem og har nu følgende spørgsmål.

Hvad vil være det bedste rent seomæssigt - at ligge hele indholdet på siden fra dag et den er køreklar. Eller er det bedste at placere det færdige indhold "drypvis" på siden. F.eks. en artikel/anmeldelse pr. dag.

Ved godt der er andre overvejelser man skal gøre sig, f.eks. kvaliteten af siden når de første besøgende kommer ind på siden. Men jeg er på jagt efter den bedste løsning i det lange løb rent seomæssigt.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:46

Hej.

Det gælder også om at komme online så hurtigt som mulig. Læg alt op som du har nu og fortsæt med at skrive indhold.

Vh. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:02

Det kan være en fordel at gemme dele af materialet og udgive det løbende, dog kun såfremt du ikke alligevel forventer løbende opdatering.

Der er i dag ikke et indekserings problem med at ligge mange sider online på én gang.

Men hvis du smider hele dynen online og der ikke sker noget de næste 4 måneder, er det bestemt ikke nogen fordel.

Husk dog på brugeroplevelsen, hvis du vælger drypvis udgivelse. (sammenhæng imellem content m.m.)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34

Hej Kenneth

Jeg vil på det varmeste anbefale, at lancere tingene i etaper.

På den måde kan i også højne kvaliteten af det der er på sitet vs kvantiten på sitet.

Derudover, kan i når i lancere nye ting også udsende nyhedsmail, til jeres mail lister. Evt. med lidt rabat eller andet godt, til dem der allerede er på mail listerne ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

I dit tilfælde med disse anmeldelser, ville jeg ligesom med eksemplet, hvis du havde en webshop også uploade, i takt med at tingene blev færdigt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)