Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udskiftning af Vinduer m.v.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige en sidste gang, for at se, om der skulle være bedre held nu.

Jeg vil gerne have et tilbud på udskiftning af et vindues- og terrasseparti. Der er tale om 3 vinduer. Eventuelle forslag til, hvordan det kan laves anderledes, er også velkomne. Huset er fra begyndelsen af 60'erne og ligger i Holbæk-området. Jeg har lagt nogle billeder og mål på en af mine hjemmesider: http://www.abyrivers.dk/terrasseparti.html

Er der brug for yderligere oplysninger så står jeg selvfølgelig til rådighed. Email adresse findes på ovennævnte side.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Umiddelbart virker billederne på din side ikke?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mattias - tak skal du ha'. Jeg kan se, at jeg har glemt at ændre "sti" til dem, så det må jeg gøre senere i dag.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik R:

Jeg prøver lige en sidste gang, for at se, om der skulle være bedre held nu.

Jeg vil gerne have et tilbud på udskiftning af et vindues- og terrasseparti. Der er tale om 3 vinduer. Eventuelle forslag til, hvordan det kan laves anderledes, er også velkomne. Huset er fra begyndelsen af 60'erne og ligger i Holbæk-området. Jeg har lagt nogle billeder og mål på en af mine hjemmesider: http://www.abyrivers.dk/terrasseparti.html

Er der brug for yderligere oplysninger så står jeg selvfølgelig til rådighed. Email adresse findes på ovennævnte side.

Hej Henrik,

du må gerne maile mig målene og billederne, så skal vi nok finde en løsning! Jeg kan ikke åbne billederne!

klaus@aarhusvinduet.dk

Mvh

Klaus

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus - tak for det. Jeg mailer dem senere i eftermiddag, når jeg sidder ved min egen pc.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)