Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med at udgive Amazon Kindle ebøger

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas:)

Jeg ville egentligt skrive til dig privat, men det var der ikke mulighed for; hvorfor jeg skriver her.

Jeg har en webshop i Hong Kong som sælger øko/healt produkter til kvinder med børn. Vi arbejder på at udvide sortimentet med ebøger til børn, samt e bøger omhandlende sunhed og helse.

Har du selv rettighedderne på dine børnebøger? I så fald må du meget gerne kontakte mig hvis du er intereseret i et samarbejde omkring salg af dine bøger i Hong Kong, samt oversættelse til Mandarin og Kantonesisk hvilket vi kan klare;)

Go weekend.

Mvh Morten 

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har ikke indtryk af, at Nicklas sælger børnebøger. Måske var det mig, du mente?

Jeg har rettighederne til de bøger, jeg sælger, da jeg selv skriver dem. Jeg kunne godt være interesseret i et samarbejde ude hos dig. Jeg vil gerne skrive privat med dig omkring mit koncept "Kousgaarden". Du kan se mere om det på min hjemmeside www.kousgaarden.dk.

Jeg holder ferie de næste par uger, så du får ikke lige svar med det samme, men skriv til mig på nfo@kousgaarden.dk med dine tanker og ideer. Så vender jeg tilbage.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas.

Utroligt spændende indlæg. Jeg er meget interesseret i at vide lidt mere om hvad du gør for at få salg på dem.

Jeg har nemlig forsøgt at sælge min egen bog her: http://www.amazon.com/10-most-secrets-learn-anything-ebook/dp/B00GSDQQR4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1437319306&sr=8-1&keywords=10+most+unknown+secrets+to+learn+anything
Men den har ikke genereret nogen resultater.

Jeg kan se at du skriver coveret er vigtigt. Hvad er din mening om coveret på min?

På forhånd tak. :)
Mvh
Daniel

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg har desværre ingen børnebøger - jeg gør mig faktisk slet ikke i ebøger længere.

Jeg har dog en bekendt der tjente rigtigt godt på sine børne- og young adult bøger, som tager udgangspunkt i diller som Minecraft osv.

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg gjorde ikke det store dengang jeg gjorde mig i ebøger. Som sagt er det halvanden år siden, jeg har rørt nogen af mine bøger. De sælger dog stadig en smule - men ikke i den samme liga som før. Markedet er helt vildt mættet med sjuskede produkter nu, som dit eget (no offense). Hvis du vil tjene penge på ebøger, skal du have færdighederne først, og dem får du gennem fx blogging. Jeg kan se på dit produkt at du ville være langt bedre 'served' ved at give det væk gratis, og udvikle dine færdigheder og publikum. Du kommer ikke til at tjene penge på en enkel ebog uden et publikum længere.
Hvis du vil bryde ind i din niche, så lav en blog, skriv en masse godt gratis, opbyg et publikum, og så kan du så senere 'monitise' dit publikum.

Hvorfor skulle læsere købe din 'how to learn anything' bog, som ser helt vildt sjusket ud (igen, no offense, halvdelen af mine bøger var også sjuskede), til 3$, når de kan få 'Four Hour Chef' til 10$? En 'how to learn' bog der er uendeligt bedre til tre gange prisen.

Bottom line inden for online publishing 2015 er, medmindre du har tænkt dig at gøre dig til en #1 autoritet indenfor din niche, kan du lige så godt lade være. Vær den aller bedste eller lad være.

Sorry for de hårde ord, but it is what it is.

Nicklas

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas.

Tak for de hårde ord. ;)
Det er det eneste man rent faktisk kan lære noget af.
Så jeg sætter pris på det.

mvh

Daniel

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stærkt. Når det er sagt, så lad dem ikke holde dig tilbage. Det engelsk-sprogede marked er sygt mættet. Jeg ville råde dig til at gå efter det danske marked, hvis du stadig har lyst. Hvis ikke andet, så kan du bruge det til at lægge i dit CV - folk forstår ikke hvor nemt det er at udgive bøger idag, så hvis du kan sige du er 'forfatter' til en jobsamtale eller whatever, så giver det god street cred (solbrille smiley)

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :)

Jeg vil rigtig gerne være forfatter. Jeg har arbejdet på en roman i 5 år som jeg prøver at få ud: https://www.indiegogo.com/projects/robert-of-sarence-a-thrilling-novel-like-no-other--2#/story

Men ligeså entusiastisk som jeg er for at skrive, ligeså dårlig er jeg til at skabe trafik og omtale.

Den bog som jeg har på Amazon er faktisk også en bog som, på trods af dens uprofessionelle udseende er en som jeg satte mig og skrev for rent faktisk at skrive noget godt og få et budskab ud. Jeg har prøvet at give den væk også men mangler færdighederne til at gøre det ordentligt.

Jeg har også prøvet at lave en blog men har simpelthen ikke tiden til at holde den ved lige. http://dealing-withlife.blogspot.dk/


Hvis du kunne finde en måde at bruge den til noget fornuftigt ville jeg være meget interesseret i det, da det er en bog jeg har skrevet for at hjælpe andre.

Tak igen for dine gode råd. :)

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mit indtryk at Kindle nu udgiver danske bøger, men sådan var det ikke for 1-2 år siden.
Men nu kan man faktisk vælge ordet dansk, når man uploader sin bog.

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Kingo:
Det er sjovt du siger det med rådgivningen; jeg har lavet et kursus der viser trin-for-trin hvordan jeg foretager mig det. Det er godt nok på engelsk. Det kunne være man skulle overveje at oversætte det til det danske marked.

Hej Nicklas

Kan jeg få et link til dit kursus? Har endelig færdiggjort en børnebog, og skal i gang med Amazon.

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Side 7 ud af 8 (77 indlæg)