Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med at udgive Amazon Kindle ebøger

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)
Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan åbenbart godt poste linket i tråden, så du får det bare her:) http://skl.sh/19fs7Bg

Hvis du har nogle spørgsmål må du meget gerne stille dem inde på forummet, helst på engelsk, så jeg stykke en FAQ sammen så de andre brugere kan få glæde af dem:) 

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte jeg lige ville dele noget fra min blog, hvor jeg fortæller om mine mål med Kindle publishing. Kort sagt; så er mit mål at have bygget en passiv online indkomst der svarer til en standard dansk månedsindkomst, dvs. 23200kr. Det skal nåes inden jeg starter mit studie til september, så jeg ikke behøver at leve af leverpostejsmadder og havregrød når jeg har travlt med at have hovedet i en bog. Lad os kalde det min hjemmelavede SU:p

Jeg er pt på 9000kr. om måneden, så hvis jeg bliver ved som jeg gør pt, skal det nok lykkedes.

I kan læse mere om det på min blog her http://nicklaskingo.com

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  Apptimize Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super interessant tråd du har startet og tak for gode råd. 9 klik om måneden lyder bestemt interessant. Hvor mange bøger er du oppe på nu?

Brian

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Det var så lidt. Jeg mener jeg er på en 14. Jeg burde virkeligt have lavet langt flere, det hænder jeg bliver lidt sur på mig selv når jeg tænker over det. Det vigtige er bare man udsender så mange som muligt og ikke giver op, f.eks. har jeg bøger der ikke har tjent mig mere end 100kr. sidste måned og en bog der alene har tjenet mig 5500kr. Så man skal bare holde ud.

Jeg er ikke helt med på de "9 klik"?:)

Nicklas 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige spørgsmål omkring ghostwriters. Hvordan kan du være sikker på, at den writer du hyrer, ikke blot kopierer information fra en anden bog, så man lige pludselig står med et sagsanlæg om copyright ?
Jeg har kigget på elance, og kan se, at der tilbydes ghostwriters fra 5 til 55 i timen $ Stor forskel, nogle tips om hvordan man vælger rigtigt ?
For en e-bog på 35-50 sider til 3,99$ skal der alligevel sælges en del bøger før man har tjent ghostwriteren hjem, ikke ?

Mvh Pernille
 

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør de ikke. De bliver blacklisted på den freelancer portal du vælger, og så har de intet job.

Læs deres portfolie, og se deres arbejde. Hvis de har nogle stavefejl overhovedet, så vælger jeg dem fra på stedet. Man lærer hurtigt at sortere dem:)
Jeg eksperimenterer i øjeblikket med andre portaler, da jeg er træt af at skulle filtrere så meget. De fleste freelancere derinde, og på andre portaler, er, selvom det lyder hårdt, løgnagtige (hvis det er et ord). Det har jeg også oplevet på Fiverr; folk der uploader et portfolie som man, når man få éns materiale, bliver i tvivl om de virkeligt selv lavede.

Jeg betaler for det meste $35-50 for at få skrevet 8000 ord. Men jeg ender op med at at bruge en times tid på at omskrive noget af det. Men hvis du er villig til at betale mere, slipper du for den slags freelancere.

Det højeste jeg har betalt for at få skrevet en ebog var $120 - den tjente mig 5500kr. i Januar, og mindst lige så meget denne her måned. Men altså bottomline er bare at prøve sig frem ret meget.

Jeg eksperimenterer i øjeblikket med Odesk, stort set det samme som Elance, og EpicWrite i øjeblikket. Jeg er specielt interesseret i EpicWrite, da alle deres forfattere skal "optages" hos dem, så der burde være en hvis standard. Jeg vender tilbage med resultater:)
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for svar, synes også det er svært at filtrere imellem så mange tilbud i alle prisklasser.

Ser frem til at høre mere om dine erfaringer med Epic, 

Mange hilsener 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsøger at få min bog sat op på kindle/amazon - men mit cover bliver hele tiden afvist.
Mener at både størrelsen, format(jpeg) er iorden - og kan ikke se, hvorfor det bliver afvist -
nogen kindle e-bogs eksperter herinde, som kan se, hvad der er galt med coveret? Tak Tak :-) 

Fra International
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg maile cover filen til dig?

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)