| nogle som ved hvor jeg kan finde listen på de 46 selskaber som skat har oplyst at de betaler selskabsskat? | 
liste på selskaber som betaler selskabsskat
- 1
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
| Tak for det, kunne ellers være rart med en fuld liste på de 46 selskaber, så man nemt har et overblik over selskaberne. | 
| Hej e-bil, Jeg fulgte også Tonny´s link, og har været inde og lure :-). Men hvad mener du med de 46 selskaber der betaler skat? Jeg læser det næsten som om der "kun" skulle være 46 selskaber som betaler skat? Mvh. | 
| Hvilke 46 selskaber er der tale om? Mig bekendt er der mange mange mange flere selskaber, som betaler selskabsskat, end blot 46... | 
| De 46 selskaber er de selskaber der har betalt mere 100.000.000 kr. i skat i 2012. | 
| Hørte bare at det kun var 46 selskaber ud af 58000 som havde betalt selskabskat i 2012 ( lyder urealistisk lavt ) så jeg ville lige lure på hvilken selskaber det var. | 
| De 58.000 er summen af alle de virksomheder (selskaber) der har haft en positiv skattebetaling. Så er der omkring 103.000 som ikke har skulle betale skat.... Det vil sige ca. 36 % af de danske selskaber spytter direkte i kassen via selskabsskatten. (Mange af disse kan jo så bidrage indirekte via lønsummer, moms mv.) | 

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger