Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så har vi fået vores nye site Online, hvad syntes folket ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

WebHosting Support:

Jacob Ipsen:
Sitet hedder www.FlexPOS.com

Hej

Du har glemt at rette din A-record til således at dit site svarer uden WWW, flexpos.com uden WWW foran har ikke et DNS navn.

Mvh WebHosting A/S

Hey
Super opmærksomt set.. og ja ikke helt glemt, men snarer vi var lidt i tvivl om hvordan vi gjorde det uden at lave ballade
men tror måske vi er kommet frem til at det skal laves med redirect ?

/JIP 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob, 

synes designet på siden er virkelig flot, og er især vild med jeres menu, meen.. Trekanten under det aktive menupunkt synes jeg ikke huer mit øje, men det er jo nok en smagssag. Generelt et rigtig flot design!

Den er ikke 100% responsive, men det er tæt på - Det kræver nok ikke mere end nogle linjers CSS at få det rettet. Fejlen jeg tænker på er i toppen.

Hvis jeg må komme med et råd, kunne det være en god idé at optimere jeres CTA lidt - men det ved jeg ikke så meget om ;)  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:37

Thumbs up her fra Yes

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 09:58

Du har et eller andet problem her:

"Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/esystems/domains/flexpos.com/public_html/wp-content/plugins/tmq-ventus-shortcodes/shortcodes-main.php on line 531

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Har du et spørgsmål, som du mangler et svar til, så se i listen med spørgsmål nedenfor. Du læser svarerne ved at klikke på hvert spørgsmål. Finder du ikke dit svar her, kan du kontakte os eller en af vores forhandlere."

Og ellers et meget interessant produkt, som kunne være noget vi vil se nærmere på!

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:36

Daniel Poulsen :

Hej Jacob, 

synes designet på siden er virkelig flot, og er især vild med jeres menu, meen.. Trekanten under det aktive menupunkt synes jeg ikke huer mit øje, men det er jo nok en smagssag. Generelt et rigtig flot design!

Den er ikke 100% responsive, men det er tæt på - Det kræver nok ikke mere end nogle linjers CSS at få det rettet. Fejlen jeg tænker på er i toppen.

Hvis jeg må komme med et råd, kunne det være en god idé at optimere jeres CTA lidt - men det ved jeg ikke så meget om ;)  

Hej Daniel
design er vel altid objektivt.. ;)
men takker for dit feedback !

kan du uddybe hvad du mener der kunne optimeres på CTA ?

/JIP 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:38

Fru Hartmann:

Du har et eller andet problem her:

"Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/esystems/domains/flexpos.com/public_html/wp-content/plugins/tmq-ventus-shortcodes/shortcodes-main.php on line 531

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Har du et spørgsmål, som du mangler et svar til, så se i listen med spørgsmål nedenfor. Du læser svarerne ved at klikke på hvert spørgsmål. Finder du ikke dit svar her, kan du kontakte os eller en af vores forhandlere."

Og ellers et meget interessant produkt, som kunne være noget vi vil se nærmere på!

Super godt i fangede den.. den skulle være fixet nu !

TAKKER !

/JIP 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 16:44

Hej Alle sammen

Jeg er super glad for alt den fede Feedback i er kommet med !
og vil blot sige TAK !

/JIP 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)